Jump to content

Myyty Cyclocross Corratec C Cross 105 disc 55cm - Tre


filpoika

Recommended Posts

Kuvaus:  Myydään alumiinirunkoinen cyclo. Osat shimanon 105 sarjaa hiilikuitu etuhaarukka. Joten laadukas, mukava kevyt ja nopea aktiiviharrastajan yleispyörä. 55cm runkokoko Sopinee hyvin 175-185cm kuskille itselläni 180cm ihan perussäädöillä sopiva. Ajotuntuma vastaa useampaa 56cm:stä. L-koko.  Pyörään on allaolevien cyclorenkaiden lisäksi Schwalben 25mm nastarenkaat, aisalliset lokasuojat ja 25mm pistosuojatut maantierenkaat myös.
 

post-5590-0-93669800-1434961354_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2012 tuli toi levyjarrullinen malli, mutta sen vuoden värit on puna-musta, eli toi kuvan pyörä on uudempi !
- minulla tuo puna-musta / tsekkasin ostovuoden takuupapereista
- hyvä laite ainakin mulla / mun puolesta osta -suositus.... ( itsellä 52 runko ja ukolla pituutta 176 )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Moi hiukan huonosti tätä lueskelen kun mieluummin aika kuluu harrastamisessa kuin pyörämyyjänä. Joten juu pyörä on 2013 ostettu muistaakseni elokuussa ajelin osat työmatkaa, jatkoin maasturilla. Sen jälkeen nastat laitettu muistaakseni maaliskuuun alussa samalla kun oli ensihuollossa siitä maasturin ohella työmatkoja kesään ja kesällä oheistreeninä maantielenkkejä. Sittemmin seissyt melkein vuoden.. Kilsoista en tarkemmin osaa sanoa oisko tonnin luokkaa. Joutais siis nurkista kun maantiehommat ei nyt maistu ja tarkoitus sieventää pyöräluku yhteen hiukan laskeneen harrastamisen vuoksi. Joko fattis tai 140-160mm polkukelpoinen täpäri. Järkeviä tarjouksia voi ehdotella muut voi jättää tekemättä. Maasturi löytyy aiheistani ja sopivan löytyessä voin vaihtaa molemmatkin jne. Hiilikuituiset maasturit eikä dh pyörät kiinnosta.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...