Electric-man Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kuvaus: Otsikon mukainen konkeli kiertoon, liian vähäisen käytön vuoksi! Viime vuonna laitettu paljon uuttaa palikkaa esim. Kiekot, renkaat, Tanko, ketjut, stemmi, polkimet! Iskarit huollettu viime vuonna. Ajettu näiden päivitysten jälkeen noin 5kertaa. Pyörä huippu kunnossa ikäänsä nähden, kannattaa tulla paikan päälle toteamaan itse, siis paikan päälle. Olen itse toinen omistaja! ja kokoa 183cm88kg, eli pyörä sopii kaiken kokoisille menijöille, itselle hieman pienehkö, mutta koko ikäni ajanut pienillä rungoilla. Takaiskariin saa mukaan kolme eri vahvuista jousta, sekä kokonaan uuden iskarin varalle. Tarjouksia otetaan myös vastaan!Nouto vain TurustaHintapyyntö: 600€Paikkakunta: TurkuYhteydenottotapa: 046 522 9278 Soittakaa,tekstatkaa mieluiten, tosi ostaja tulee paikan päälle.
Nipsuuz Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 onko pelkkä keula myynnissä? paljolla lähtisi
Electric-man Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Pahoittelen katkoa myynnissä suuresti, mutta allekirjoittanut joutui äkisti sairaalaan, eikä tapahtuman vuoksi kyennyt päivittämään ilmoitusta. Nyt myynti jatkuu normaalisti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään