jmr Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 MYYTYMukaan laitteen lisäksi kahteen pyörään telineet ja 2kpl kadenssi/nopeussensoria (GSC-10) magneetteineen sekä sykevyön lähetin. Voin laittaa mukaan myös mukana tulleen sykevyön mutta se ei ainakaan mulla toimi kunnolla. Lähetin kuitenkin sopii moneen muuhun vyöhön, esim polarin parikymppiä maksavaan vyöhön. Itse olen polarin vyön kanssa käyttänyt ja sillä toimii oikein.Laitteessa käytön jälkiä mutta eipä ole itseä haitannut. Myyn koska siirryn täysin polarin leiriin.Hintapyyntö: 220e (200e yhdellä kadenssisensorilla)Paikkakunta: OuluYhteydenottotapa: YV / [email protected]Mieluiten nouto, lähetyksestä voidaan sopia. MYYTY
paskalokki Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Onko kiinnostusta myydä toista kadenssianturia erikseen? Fillarifoorumilta tuttu
jmr Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Onko kiinnostusta myydä toista kadenssianturia erikseen?Onnistuu, mutta vasta sitten kun laite menee kaupaksi.
riggeri Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Tehdään kaupat Garminista kaksilla antureilla.Toivottavasti postitus käy.
jmr Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Pistin YV:täTämä koko setti näillä näkymin siis myyty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään