mikko.viitasalo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 (muokattu) Hyväkuntoinen, huippuosilla varustettu hybridi. Myyn pyörän pois maantie/cyclocross -malliin siirtymisen vuoksi.- ostettu Ylivieskan Pyöräpiste Vaarapurolta 30.5.2013- ajettu pääosin kuivalla kelillä lyhyttä lenkkiä ja jonkin verran työmatka-ajoa ~20km / sivu- talvisin säilötty lämpimässä varastossa- runkokoko 20" (itse olen 173cm ja koko on juuri sopiva minulle)- istuu käteen kuin hanska ja toimii kuin kello- kuvat puhuvat puolestaanLisää kuvia: http://eviltwin.kuvat.fi/kuvat/Nishiki+601/Runkokoko: 20"Väri: Shiny Dark GreyRunko: Nishiki Customn Formed AluminiumEtuhaarukka: Nishiki D-blade aluminiumTakavaihtaja: Shimano M771 Deore XTEtuvaihtaja: Shimano M430 AlivioVaihdevivut: Shimano M390 Acera (27 vaiht.)Kampisarja: Shimano M431 48-36-26TRatassarja: Shimano HG-30 11-32TJarrut: Shimano M445 hydraudliset levyjarrutNavat / Vanteet: Formula / Linus DiscSatula: Nishiki CityRenkaat: Schwalbe City Plus 40-622 (HYVÄSSÄ KUNNOSSA)Linkki valmistajan tuotesivulle: http://www.nishiki.fi/mallisto/2012/hybrid-city-trekking/hybrid-601- nykyisten kahvojen lisäksi alkuperäiset, lähes käyttämättömät kahvat ja polkimet mukaan (paikoillaan olevista shimano -lukkopolkimista voidaan sopia erikseen)- alkuperäinen satulatangon kiristin vaihdettu pikalukitteiseen, alkuperäinen mukaan- kauppaan kuuluu myös kuvissa näkyvä Basta -lukko kahdella avaimella.- manuaalit mukaan.Vaatii vain kovaa ajoa! Hintapyyntö: ---Paikkakunta: Ylivieska Muokattu: 29. Kesäkuuta, 2015, käyttäjä: mikko.viitasalo
TRA Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Minkä vuoden malli? Ilmeisesti 2012? Ilmoituksessa ostopäivä 30.5.2015 ei taida pitää paikkaansa.
mikko.viitasalo Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Vuosimalli on 2012. Ostopäivän olin merkinnyt virheellisesti, se on siis 30.5.2013.
mikko.viitasalo Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2015 Pyörä odottaa vielä uutta omistajaansa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään