Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY: Teräs sinkularunko Handmade in Finland

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Kuvan runko, itselläni tullut kauppojen kautta , mutta jäänyt varastoon makaamaan.

Olen itselleni antanut kertoa rungon olevan fillarilehdessä sekä alan tapahtumissa aikaansaannoksiaan esitelleen Marko Ursinin tekemä , putket pitäisi olla laatukamaa yms.

Runko on ilmeisemmin alunperin suunniteltu ja tehty 26"maastokiekolle ja napavaihteelle (Alfine), koska rungossa on vaijeria varten suunnitellut viennit. Ihan ajalta miekka ja kivi runko ei ole, koska se on vain levyjarruille tarkoitettu ( IS kiinnitykset ). Keula on nätillä kruunulla mallia Pacenti.

Kuvassa kiekot ovat 28" ja päällä on 35mm Racing Ralfit.

Runkoon käy "normaalit" standardin mukaiset keskiöt (BSA), 1 1/8 ohjainlaakeri ( Pro paikoillaan) sekä 27.2mm satulaputki.

Runko on noin 570mm pitkä (efektiivinen ) ja korkeus vastaa noin 16-17" maasturin korkeutta . Stackit ja muut hienot mitat saat paikan päällä mittailla henkilökohtaisesti :)

Itse olen 176cm pitkä ja 110mm stemmillä sekä suoralla noin 62cm tangolla tuntui hiukan lyhyeltä. Ihanne mitta kuskille voisi olla 170cm +/-5cm ? Kuka tykkää mistäkin .

Runko kaipaisi uuden maalipinnan ollakseen edukseen , edellinen omistaja oli käyttänyt pannallisia lojasuojia, pannat olivat syöneet maalin puhki.

Runko Hyvinkäällä noudettavissa, saattaa kesän aikana kulkeutua muuallekin.

Hinta runkosetille 200e ohjainlaakerin

post-5-0-48338600-1432309671_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: twentyniner
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...