Jump to content

MYYTY Eastway FB1.0 58/L suoratankoinen maantiepyörä


RikuH

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään Eastway FB1.0 58/L, suoratankoinen maantiepyörä. Kevyt alumiinirunko ja hiilikuituharukka. Erinomaiset hydrauliset levyjarrut (Avid Elixir 5 Hydraulic) ja laadukkaat vaihtajat (SRAM Rival). Ostettu reilu vuosi sitten ja ajettu noin 1500km. Pyörä on hyvässä kunnossa vaikka pientä kosmeettista pintakulumaa onkin. Ei mitään, mikä vaikutaisi ajoon.

Pyörä on varusteltu seuraavasti:

  • Vittoria Cross XN Pro II -kumit. Näillä voi mennä hiekkatietkin mukavasti, mukaan myös pyörän mukana tulleet Kendan slicksit.
  • Viper 742 lokarit. Tosimieshän tietysti irroittaa nämä heti.
  • Shimano PD-A530 -polkimet. Toisella puolella normipoljin, toisella lukko.
  • Tioga Power Stud XS -nousukahvat. Hyvät nysät tangonpäissä. Helpottaa pitkillä matkoilla.

Loistava pyörä kaupunki- ja työmatkapyöräksi suoran tangon ja hyvin pysäyttävien hydraulisten levareitten ansiosta. Tällä pääsee myös pitkää matkaa mukavasti. Itse olen 183cm pitkä ja koko on hyvä. Minua lyhyemmille suosittelen varauksella, pitemmille menee varmaan 190cm tienoolle asti. Myynnin syynä uusi pyörä (ei saa kertoa vaimolle :D ). Kuvia pyörästä saa halutessa.

Pyörän ovh ilman kilkkeitä on 1700e luokkaa, nyt lähtee halvalla: hintapyyntö 650e!

http://www.eastwaybikes.com/product/eastway-fb1-0-alloy-flat-bar-sports-hybrid-bike/

Hintapyyntö: 650

Paikkakunta: Tampere

Yhteydenottotapa: Sähköposti riku.honkanen(åt)mac.com

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...