taakeferd Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 MYYTY! Tuli ostettua hybridi lastenkuljettimeksi ja jostain pitää karsia. Tämmönen itse kasattu On-One Inbred 29er Single Speed Limited Edition olisi sitten tarjolla. Koko 16" ja ollut 177cm kuskilla ajossa. Suht matala ja pitkä runko joten ainakin minulle sopi paremmin tämä 16" kuin 18". Esim. toinen 29 on Trek ja siitä sopiva runko minulle on 17.5". Runko lähes virheetön, kotelosuojat sisällä ja vesireikä porattu keskiöön. Kiekot rihdattu ja navat huollettu pari lenkkiä sitten. Osalistaa: Runko: On-One Inbred 29er single speed limited edition, pearl white 16"Ohjainlaakeri: FSA Orbit MXKeula: Pro-Lite Ferrara hiilikuitu, alkuperäiset teipit siivottu poisStemmi: 60mm RaceFace tai 80mm Bontrager, kuvassa 80mmTanko: Truvativ Holzfeller ~690mm, Lizard Skins gripitKiekot: Bontrager AT-650, teipit siivottu, taka-akseli vaihdettu mutterikiinnitteiseksiRenkaat: Maxxis Ardent 29x2.25 tanwallVoimansiirto: Shimano SLX kammet, Blacspire 32t NW eturatas, On-One Armada 18t takaratas, Spessun BMX tyyppiset polkimet mukaan.Satula ja tolppa: Jotain spectraa, tolpassa 20mm offset tai sitten RaceFacen suora tolppa jos sellainen kiinnostaa. kuvassa spectran tolppaJarrut: Shimano Deore jarrut ja lähes ajamattomat Avid G2CS cleansweep 180mm levyt. LISÄYS: Löytyy myös ainakin 15, 16 ja 20 piikkistä takaratasta kaupan päälle jos haluaa eri välityksiä. Lisäksi Shimanon käyttämättömistä lukkiksista ja 50mm RaceFace Atlas stemmistä voidaan neuvotella jos sellaisia tarvitsee. Myös rungosta, runkosetistä ja osista voi tarjota jos ei mene kokonaisena. Hinta: 650€ näyttäisi olevan päivän hinta torilla joten lähetään siitä sorvaamaan Paikkakunta: Lohja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään