Jump to content

MYYTY: Trek Superfly 8 2014, 18,5"


valtsu

Recommended Posts

Kuvaus: Täpäri tuli taloon, joten tästä lähtisi todella hyvässä kunnossa oleva, puunattu, rassattu ja ammattilaisten huoltama kevyt jäykkäperäinen kaksysäri seuraavalle kuskille. Pyörä ostettu heinäkuussa 2014, ajettu varovasti arvioiden noin 2000 km. Ollut sekä lenkkipyöränä että arkikommuutterina.

 

Aloitetaan kuvilla (kuvan saat suurennettua klikkaamalla):

 

p5pb12135932.jpg

 

p5pb12135933.jpg

 

p5pb12135934.jpg

 

Osalista:

 

Runko: Trek Superfly 8, Alpha Platinum -alumiinia. Kevyt, näppärä geometria. Itsellä on pituutta 183 cm, on ollut mulle just passelin kokoinen, sopii myös jonkin verran lyhyemmälle. Taka-akseli 142 x 12 mm läpiakseli, vaihtopalikoilla kiinni saa myös 135mm pikalinkkuakselin. Takajarrun post mount -kiinnike näppäristi suojassa takahaarukan putkien välissä, näkyy kuvasta. Tällä rakenteella on myös saatu kevennettyä runkoa, kun takahaarukan yläputkiin ei tarvitse hitsata lisävahviketta. Pressfit-keskiö, tapered-emäputki, pari pullotelinettäkin mahtuu kiinni. Syö 27,2mm satulatolppaa, 31,8 mm kiristintä, ja vaihtajien vaijerivedot kulkee rungon sisällä. Runkon maalipinnassa muutama pieni käytön jälki, ei klommoja eikä mitään toimintaan vaikuttavaa.

 

Keula: Fox Evolution 32 CTD. CTD-patruunalla saat haarukan säädettyä kolmeen eri asentoon, climb kiipeämiseen, trail normaaliin ajoon ja descend-säädössä keula on kaikista herkimmillään. Ilmajousella, tapered-kaulaputkella, ja 15 mm läpiakselilla. 

 

Kiekot ja renkaat: Bontrager Mustang 29 TLR -kiekot. Etunapa 15 x 100 mm, takana 142 x 12 mm, molemmat läpiakseleilla. 28 pinnaa edessä ja takana, ei mahdottoman painoiset. Itse olen ollut todella positiivisesti yllättynyt näiden laadusta; vapaaratas ei skippaile kovemmallakaan pakkasella, vanteet on pysynyt suorana kovemmassakin ryskytyksessä. Asennettuna on Bontragerin oma tubeless-vannenauha, myös venttiilit saa halutessaan mukaan. Vanteet toimii todella hyvin tubeless-setupissa. Nyt paikalla orkkisrenkaat sisärenkailla, kevyesti rullaavat Bontrager XR1 2,0". 

 

Jarrut: Shimano SLX, edessä 180 mm ja takana 160 mm jarrulevyt. Juuri ilmatut, ja alkuperäiset palat vaihdettu metallipaloihin. 

 

Voimansiirto: SLX-kammet, RaceFace Narrow-Wide 36-hampainen eturatas, Shimanon SLX 11-36 takapakka, XT-takavaihtaja, SLX vipu. Alkuperäinen etuvaihtaja otettu pois ja vaihdettu 1 x 10 setuppiin. Ketjut pysyy clutch-takavaihtajalla ja Narrow-wide -eturattaalla paikoillaan niin kuin pitääkin. XT-lukkopolkimet saa mukaan halutessaan!

 

Ohjaus: Orkkistolppa (Bontrager Rhythm Elite), alkuperäinen satula (Bontrager Evoke) ja alkuperäinen tanko ja stemmi. Kevyttä ja toimivaa laatupalikkaa. Tankoa kavennettu alkuperäisestä 1,5 cm molemmista päistä, nyt mahtuu näppärästi kulkemaan puidenkin välistä. Lizard Skins DSP-gripit, kevyet ja mukavan tuntuiset sekä ajohanskojen kanssa että ilman.

 

Hintapyyntö: 1290 Eur VARATTU 24.4.2015 asti MYYTY!

Paikkakunta: Oulu. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...