Jump to content

MYYTY! Trek Scratch 8 2011, 17.5''


juha_e

Recommended Posts

MYYTY!

EDIT 11.4.2015: unohtui mainita, että kaupan päälle saa vielä huippukuntoiset Nokian Freddies Revenz -talvinakit.

Kuvaus: kuvassa näkyvä, edellisen omistajan kivasti oranssiksi maalaama pomminvarma peli vaikka äidille kauppapyöräksi. Käytön jälkeä löytyy, mutta oleelliset kohdat ovat moitteettomassa kunnossa. Tällä pystyy Suomessa ajamaan käytännössä mitä vain, jos vain reisissä ja kupolissa piisaa.

Keula: Fox 36 180mm n. 75 kg kuskin jousella, mukaan saa astetta kevyemmän jousen.

Iskari: Fox VAN RC n. 75 kg kuskin jousella, mukaan saa astetta kevyemmän jousen. Kaikki laakerit ja puslat hyvässä kunnossa, tarkastettu ja rasvattu 2014.

Jarrut: 3 päivää ajossa olleet, uutta vastaavat Shimano Saintit, edessä 203 levy ja takana 180.

Vaihteet/voimansiirto: SRAM X9 vaihtaja ja kahva, 1 X 10 setup SRAMin takapakalla ja ketjulla

Kammet/keskiö: Race Face, ei klappia

Ketjuohjuri: MRP

Eturatas: e13 33T

Tanko: oisko joku 720 mm Mondraker?

Stemmi: HOPE

Ohjainlaakeri: FSA

Lukkogripit: ONOFF

Kiekot: Mavic EX729 Hopen kullitetuilla navoilla, ei heittoa. Takanavassa tietty Hopen jäätävä räikkä, jolla on kiva kuumotella edessä ajavaa.

Hissitolppa: RS Reverb oikean käden kahvalla, käännetty vasemmalle puolelle tangon alle, missä kivemmin käsillä ja suojassa hiteiltä. Mukaan saa myös kiinteän tolpan ja siihen sopivan satulan.

Renkaat: edessä Hans Dampf; takana Fat Albert. Kunto semi-ok.

Polkimiksi saa mukaan jotkut no name flatit, itsellä ollut tuossa Crank Brothersin Malletit, mutta niitä ei kehta antaa mukaan kun niin hyvin synkkaavat 5.10:en kanssa nyt.

Alunperin ollut siis tuolainen: http://mountain-bikes.gearsuite.com/l/90/2011-Trek-Scratch-8

Hintapyyntö: 1200 900 800 euroa. Vaihdossa voi tarjota uudehkoa 27.5'' enduropyörää; olen valmis maksamaan välirahaa. Oletuksena vain nouto nyt näin alkuun.

Paikkakunta: Helsinki, Paloheinä. Koeajo mahdollinen iltaisin klo 18 eteenpäin + viikonloppunakin.

Yhteydenottotapa: [email protected] / 040-504 2782

post-3010-0-95771700-1428689655_thumb.jp

post-3010-0-10014100-1428689677_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

17,5 tuumaa. Olen itse 180cm ja toimii erinomaisesti. Aiemmin oli spessun enduro kokoa L, ja mun mielestä rungon pituus ei eroa. Tässähän on vielä nyt kiinni lyhyin mahdollinen stemmi, joten silläkin voi vielä hakea lisää pituutta. En oo tällä onnistunut kertaakaan ottamaan otb:tä.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...