Jump to content

Felt nine 5 (2014) hiilikuitu runko koko 16 (s)


maka78

Recommended Posts

Kuvaus: Rosvot puhisti pyörästä kaiken irti lähtevän viime talvena, lukko pelasti rungon ja renkaat. Continentalin x-kingin renkaita 2 kpl  siis ylimääräisenä kans (takapakka ja jarrujen levyt mukana). Viime kesänä ostettu pyörä, jolla kerkesin rullata ehkä 300-400 km  kuntopolkuja/kaupunkia.

Oli tarkoitus kasata itelle ympärille uus paremmista osista, mutta ilman isompaa  osaamista,  on täytyny nöyrtyä sen eessä että projektista ei tulis koskaan valmista, tai sitte loppuu voima pankkikortista.

Runko täysin kunnossa, pikku naarmua olivat saanu aikaan, jotka helposti peitettävissä.

Renkaat lähtee samassa kaupassa, mulla ei niille käyttöä, kun uuden pyörän joudun kuitenki hankkimaan.

post-16095-0-15512600-1428490144_thumb.jpost-16095-0-96153400-1428490168_thumb.j

 

 

tuossa linkki mistä pyörästästä on siis kyse: http://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Felt/Nine-5,12905#product-specs

 

maili alla ja puhelimeen tekstiviestiä jos en töiltä pysty vastaan.

 

 

Runkokoko  16 eli S itse oon 170cm joten pienemmän kuskin runko

 

Hintapyyntö: 600

Paikkakunta: Rovaniemi

Yhteydenottotapa: markoivu(miukumauku)hotmail.com tai puhelin: nollaviisinolla 4o5525o

Link to comment
Share on other sites

En osaa sanoa nuosta vanteista, laitan illasta kuvat renkaista kans tänne.

Runkoa en oo punninnu, löytyskö netistä tietoa Feltin hiilari runkojen painoista? Pyörähän ei kovin kevyt ollu kun nuo muut osat oli aika peruskauraa. Tänä päivänä en 1500 euroa noin käyttäs, runko siinä tais olla se mikä maksoi.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...