Jump to content

Omegawave HRV-mittari


eiskonto

Recommended Posts

Kuvaus: 
 

Uusinta teknologiaa oleva HRV-mittari urheilijan kehon tilan mittaamiseen, jolla voidaan varmistaa optimaalinen harjoitusohjelma. Mittari näyttää missä tilassa ovat kehon palautumisreservit, hermosto, sydän, stresitasot jne. Toisin sanoen, mittarin avulla pystyy ajoittamaan harjoittelun kestot ja intensiteetin aivan toisella lailla kuin aiemmin jotta kehitys on optimaalista.

 

Mittarin lisäksi tarvitset Omegawaven personal -lisenssin, jonka voit ostaa Omegawaven sivuilta hintaan 59€ / vuosi tai 5,90€ / kk.

Sivuilta saat myös lisätietoa mittarin toiminnasta ja näät mitä mittari maksaa jos sen tilaa suoraan Omegawavelta (154,90€ + postit): http://www.omegawave.com/individual

 

Mittari on ollut minulla vuoden hyvin vähällä käytöllä ja on uudenveroisessa kunnossa.

 

ECG sensori on Android-puhelimille.

 

Sensorivyön koko on XS / 2, mutta älä anna pienen koon hämätä. Vyö on säädettävä ja olen itse 185/80kg. Sensorivyön elektrodit tulevan kainaloiden alle eikä rintakehän päälle kuten perinteisessä vöissä.

 

Paketti sisältää siis:

- ECG sensori, Android-puhelimelle

- sykevyö, koko XS / 2

- USB-laturi

 

Näiden lisäksi tarvitset ilmaisen Omegawave ohjelman Google Playstä sekä siihen Omegawave personal lisenssikoodin.

Hintapyyntö: 120€

Paikkakunta: Helsinki

Yhteydenottotapa: sähköposti

 

 

post-16424-0-70218000-1425533931_thumb.j

post-16424-0-50883500-1425533957_thumb.j

post-16424-0-65893700-1425533981_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...