Jannuv Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2015 Kona Tanuki xc/trail 2011 koko- 16"Tällainen monen polun kulkija jolla voit kiertää finlandia ajot, loikotella traileja tai pujotella metsäpoluilla ja talvellakin pääsee ketterästi. Itse olen tällä ajanut jopa vesijärven ympäri pikitietä pitkin n.90km silosemmalla rengastuksella ja iskari lukot päällä sekä monet kerrat käynyt kiertämässä finlandia polut.-ostin uutena Launeen pyörähuollosta eli olen ainut omistaja tällä- kaikki huollot tehty edellä mainitussa liikkeessä; ensi huolto ja kausi huollot-lisäksi takaiskari vaihdettu kestävään Rockshox monarch RL high volum 2014 malliin.-joustoa edessä ja takana 130mm-keula Rockshox tora airMyyty.Itse olen n.171cm pitkä josta saa verrokkia minkä kokoiselle ainakin toimii. tuolta lisäinfoa http://2011.konaworld.com/bike.cfm?content=tanuki Pyörä löytyy LahdestaPuh.o4o762o724 Jani [email protected]tai laita tekstiviestiä jos en vastaa jolloin nimeä mukaan niin soittelen takaisin(3-vuorotyö)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään