Jump to content

MYYTY: CANYON Grand Canyon 7.0 Raisio


tommikv

Recommended Posts

Myynnissä (uudestaan, ostinkin jo uuden täysjäykän 29" maasturin tämä on nyt ylimmääräinen) Canyon grand canyon 7.0 tilattu canyonin nettisivujen kautta v.2007 Hinta oli silloin 1250€ Nyt 670€. Runkokoko 20” Itse olen 188cm ja fillari on pieni mulle, mutta kyllä sillä nyt silti ajelee. Vaihdettu joulukuussa 2010 ketjut ja rattaat. Lisäksi vaihdettu eturattaista keskimmäinen samalla. Metsässä ajeltu lähinnä vain kokeilumielessä, muuten poljettu pitkin asfalttiteitä. Ilmajoustokeula rock shox tora. Säädettävät vaimennukset ja jäykkyydet. Lisäksi keulan lukitus ohjaustangosta. (iskaripumppu mukaan) Keula toimii hienosti.

Jarrut hydrauliset Oro formula.

Maastorenkaita mukaan. Yhdet 2,4” ja 2,1” + nyt uudet sileäpintaiset ajamattomat renkaat mukaan.

Lisäksi saa Nokian nastarenkaatkin mukaan. Itselläni ei enää käyttöä 26" renkaista, kun tämä on myyty.

Tossa kesällä kuvattu videopätkä keulan toiminnasta

Tässä on sitten vain nouto, hankala tota on mihinkään lähettää. Ei ole sitä alkuperäistä pahvilaatikkoakaan jäljellä. Yhteyttä voi ottaa sähköpostiin

Lisäys vielä. Maasturi painaa kesämaastorenkailla n.11kg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...