TimoS Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2015 Kuvaus:Myydään tilan puutteen vuoksi hieno ja kevyt hiilikuiturunkoinen maastopyörä laadukkailla komponenteilla. Tässä vähän listaa osista:-Runko Pedalforce MT 1,2 kg, koko 17'' (satulaputki 432mm)-DT Swiss 240s navat-DT Swiss RX 4,2D Vanteet-Schwalbe Racing Ralph renkaat 26'-Formula Oro hydrauliset levyjarrut-Shimano XTR kampisarja-Sram X-O takavaihtaja-Shimano XT etuvaihtaja-Rock Shox Recon joustohaarukka-Speedneedle hiilikuitusatulaPainoa pyörällä melkolailla tasan 10kg kun mittasin. Hintapyyntö:900€ mutta tarjouksia otetaan vastaanPaikkakunta:Helsinki, Maunula [email protected] Tule vaikka koeajolle!
TimoS Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2015 Bumb ja hinta päivitetty
Toskari Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 pari kysymystä. minkä pituinen olet itse? eli minkä kokoiselle tuo pedalforcen 17" sijoittuu? ja oliko 26 vai 29 renkailla?
TimoS Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Itse olen 176cm ja koko on mulle aika sopiva. Tarkkaa kokohaarukkaa en tiedä mutta veikkaisin että jos olet 180cm tai yli niin tarvitset isomman rungon. Tuolla Pedalforcen sivuilla on hyvää tietoa kyseisen rungon geometriasta esim. 17'' rungon horisontaalinen yläputkipituus on 570. Pyörä on 26 renkailla. Jos kiinnostaa voit tulla koeajamaan
TimoS Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2015 nosto ja hintaa pudotettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään