1Henkka Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2015 Kuvaus: Jos vielä olet täysjousto pyörää vailla niin tässä olisi tarjolla Cannondalen Scalpel 4 29 renkailla. Ostettu 8.2012. Olen toinen onnellinen omistaja. Menee polulla kuin hirvi ja asfaltillakin rullaa tosi kivasti. Koko on M ja itse olen pituudeltani 175cm. Sopii isommallekkin, testaamalla kyllä selviää.Runko: AlumiiniKeula: Rockshox Recon Gold TK 120mm joustoa.Takaiskari: Xfusion 100mm joustoa.Jarrut: Avid Elixir 3 Neste/levy.Voiman siirto: Shimano Deore/XTVaihtajat: Shimano Deore Runko on erinomaisessa kunnossa. Väri miehekkään musta valkoinen.Tästä vanhemmalle tai jälkikasvulle katseita kääntävä peli poluille, maastoon ja kaupunkiin. Myydään koska siirryn enemmän elämää alamäessä tyylin suuntaan. Hintapyyntö: 1400 1300 euroaPaikkakunta: LappeenrantaYhteydenottotapa: [email protected]
1Henkka Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2015 Hintaa viilattu. Vielä etsii pyörä uutta omistajaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään