Jump to content

Myyty!!! Crescent Deca 2013 maantiepyörä koko 55 H.599€


AJS

Recommended Posts

Kuvaus: Crescent Deca vm.2013 koko 55 (itse olen 181cm ja luulen tämä sopivan n. 178-185cm ajajalle).

Hintapyyntö:

Paikkakunta:

Yhteydenottotapa:

Hakusessa on muuttuneen työmatkan takia Cyclocross, joten tästä asiallisilla osilla oleva maantiepyörä jollekin tarvitsevalle. Kolmoisohennettu alurunko,hiilikuituhaarukka jne:

Pyörällä ajeltu ainoastaan 2014 kesällä parina kuukautena pidempää työmatkaa yhteensä n.2000km. Renkaat uusittu juuri n.100km sitten ja ovat mallia Vittoria Rennreifen Rubino Pro 150TPI, faltbar black 700x25C. Pyörä ostettu 1/2014 Velo-Oxygenistä ja takuu on siis voimassa vielä.

Pyörästä en oikein osaa sanoa muuta kun, että hyvä ja mukava lenkkipyörä, ei vikoja. Pyörä on toiminut ongelmitta päivittäin n.60km työmatkaa taittaessa. Oikeastaan ainoa "miinus" , että en ole vielä kerennyt teettämään kausihuoltoa, joka oli tarkoitus teettää talven aikana. Pyörässä on siis takuu, joten huolto kannattaa teettää VELO-OXYGENISSÄ tämän vuoden puolella. Käytön jälkiä saattaa löytyä, vaikka yhtään sellaista ei nyt tule mieleen, mutta pyörällä ei ole kaaduttu tms..

Pitäisin tämän itse kauniiden kesäpäivien ilona, mutta muuttoa pukkaa päälle ja pyöriä on niin paljon, että tilat loppuu kesken.

Vaihdossa saa tarjota n.54-56 kokoista Cyclocrossaria jonka hinta on max.1500€

Linkin takana kuva vastaavasta pyörästä:

http://webshop.velo-oxygen.fi/polkupyorat/maantiepyorat/crescentdeca-alu-tb-105-tiagra-hopea.html

Väri:Mattahopea

Runko :Alumiini TB

Etuhaarukka :Alu/Carbon

Vaihteet :Shimano® 105®/Tiagra®, 20-v

Renkaat : Vittoria Rennreifen Rubino Pro 150TPI, faltbar black 700x25C

Jarrut :TEC

Paino :9,6kg

Etuvaihtaja :Shimano®Tiagra®

Takavaihtaja :Shimano®105®

Navat :Joytech

Istuin :Tec Alitus

Istuinkannatin :Tec 27.2 mm

Ohjaustanko :400mm-52cm,420mm-55/58cm,440mm-61cm

Kampisarja :FSA Omega Compact

Ketju:KMC X10

Takarataspakka: Shimano® 11-25 H

Mukaan 20€ lisähintaan r540 shimanon lukkopolkimet.

Kuvia voin ottaa ja laittaa sähköpostiin pyydettäessä.

Kiinni saa privaviestillä ja soittamalla. Tällä hetkellä pyörä majailee vielä Helsingin Puistolassa ja koeajo mahdollisuus viereisen kadun varressa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...