Jump to content

MYYTY - Focus Mares 3.0 2012, M-koko


J_P

Recommended Posts

Kuvaus: Vuoden 2012 Focus Mares 3.0, ostettu keväällä 2013. Runkokoko M. Runko ja haarukka alumiinia. Ajettu noin 2500 aurinkoista kilometriä, lähes pelkästään pinnoitetuilla teillä. Itse olen 181cm/88cm jalan sisämitta, pyörä lienee hieman pieni minulle, sopinee hyvin 170-180cm kuskille.

 

Osasarja: Tiagra 10 sp kahvat, vaihtajat ja takapakka, Ultegran ketju(ajettu 500km), kammet ja rattaat FSA omega compact.

Tektro RX5 mini-v jarrut

Concept EX tangot, tolppa, satula, ja vannesarja. Stemmi vaihdettu Deda Zero 80mm, voin antaa mukaan FSA:n 110mm stemmin.

Polkimet eivät kuulu kauppaan.

 

Renkaina nyt lähes ajamattoman Continentalin Cyclo X king 35mm taittuvat, mukaan lähtee halutessa  24mm Contin Grand Prix, ajettu päälle 2000km, mutta näyttäisi olevan kulutuspintaa ihan mukavasti jäljellä.

Satula pyörän mukana tullut Contac

 

Mukaan lähtee halutessa myös SKS:n täyslokarit, pyörässä silmäkkeet niitä varten, sekä apujarrukahvat. Pari kiinnityspulttia voi lokareilta puuttua. Pyörässä näyttäisi olevan kiinnityspisteet tarakallekkin.

 

Vikoina muutamia kosmeettisia kiveniskemiä, pieni repeämä tankoteipissä vasemmalla puolen, vähän kulumaa satulatolpassa. Pyörällä kaaduttu kaksi kolme kertaa, kaikki käytännössä pysähdyksistä lukkopolkimien saloja opetellessa.

 

zmoREJj.jpg

Kuvagalleria: http://imgur.com/a/DDxHi#10

 

Geometriataulukko

Hintapyyntö: 650€ 600€.

Paikkakunta: Lappeenranta

Yhteydenottotapa: yv tai spostia keppae(at)gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...