Kenno Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2014 MYYTY Kuvaus: Planet X Armadillo runko kokoa L, kohtalaisen iso. tähän mahtuu pyörimään 3" 26-kumit.(tämä on musta) Planet X Jack Flash runko.. pitkä, mutta matala. punainen. kummankin rungon mukaan ohjainlaakeri (ei mikään huippu) ja satulatolpan kiristin (ei tolppaa). Armadillon mukaan saa tuon Bruiserin keulan, joka on käsin maalattu, jos kelpaa. Hintapyyntö: Armadillo 40€ , Jack Flash 25€.. ota kummatkin yhteishintaan 50€Paikkakunta: Lahti, vain nouto. Yhteydenottotapa: YV
Kenno Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 hinnat päivitetty.. täytyy saada romuja pois.
kiwifix Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Hey I will buy these!! But im in Turku....... SO i will have to drive there to pick them up. How can we arrange this. My number is 0403523400 Cheers James
kiwifix Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Hey Olen kiinostunut niista molemista runkoja. Mä asun Turrussa, miten jos mä tulen hakemaan nämä? Mun puh numero on 0403523400. T. James
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään