Rush Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Kuvaus: Ylivuotisena ostettu kesäkuussa 2014, fillari siis -13. Shimanon Sora vaihteet, FSA kammet, Tektron jarrut, alumiinirunko jne eli toimivaa lähtötason kamaa. Ollut maastureiden ohessa kakkos-kolmosfillari, säilytetty lämpimässä tallissa.Ajeltu n. 200 km ennen ensihuoltoa, sen jälkeen reilu 300 km fillariretki reppu selässä. Elokuun lopulla ajelin vielä Tour de Helsingin tällä. Viime viikolla laitoin alle uudet Continentalin 28 mm leveät pistosuojatut touringrenkaat joilla nyt ajettu yksi lenkki. Fillarissa on 10 mm alkuperäistä lyhyempi stemmi, itse olen 174 cm pitkä ja rungoltaan käy minulle mainiosti. Pyörää on huollettu, hierottu ja säädelty eli pelaa paremmin kuin uutena. Myin tämän jo kerran mutta ostajasta ei sitten kuulunutkaan mitään joten kävin vielä Tourin kurvaamassa. Myydään nyt CC:n alta pois tarvitsevalle n.900 km ajettu fillari uusilla renkailla.Hintapyyntö:350:-Paikkakunta:VantaaYhteydenottotapa: Puh 040-5536115 / [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään