salemein Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Merkki: Cannondale Malli: Synapse Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Myydään seuraavalle kokoa 56 oleva maantiepyörä Cannondale Synapse. Pyörässä on Shimanon DI2 sähkövaihteet sekä Dura-Ace jarrut. Lisäksi siinä on hiilikuituiset roval rapide star kiekot ja hiilikuituinen aero-ohjaustanko. Pyörään on vaihdettu takapakka ja ketju keväällä 2022 ja sen jälkeen sillä on ajettu vajaa 500km. Ostin pyörän ilmoituksen https://www.fillaritori.com/topic/155761-myyty-cannondale-synapse-hi-mod-di2-jyv%C3%A4skyl%C3%A4/ perusteella ja kaiken kaikkiaan minulla on tullut kilometrejä sillä n. 1300. Eli todella vähällä käytöllä ollut minun aikana ja pyörä on ollut säilytyksessä lämpimässä pyörävarastossa koko tuon ajan. Pyörä on mielestäni todella liukasliikkeinen ja hyvä ajaa, mutta mikään expertti en ole. Siitä osoituksena mm. se, että ostin sen vaikka se on ajan myötä osottautunut hieman isoksi minulle ja hyvää ajoasentoa en onnistu siitä löytämään. Olen 179cm. Mukaan tulee siis alkuperäinen ohjaustanko ja stemmi sekä akkulaturi + kumia. Pyörä on Oulussa Metsokankaalla ja sitä voi tulla koeajamaan sovittaessa. Hinta: €1500 Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: sale.niemela (at) gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään