Mikkotik Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Roadlite CF8 Lyhyt kuvaus: Fitness-pyörä Rungon koko: XS Kuvaus: Keväällä 2024 ostettu maksimissaan 50 km ajettu kevyt hiilikuituinen fitness-, työmatka- ym. yleispyörä, joka kulkee hyvin niin asfatilla kuin soralla. Voi varustaa lokasuojilla. 170 cm puoliso koki liian pieneksi (pituus kokotaulukon ylärajalla) ja tästä syystä jäänyt käyttämättömäksi. Muuten vakio, mutta Ergonin mukavuutta parantavat ja otteen vaihtamisen mahdollistavat GS3 kahvat (ovh. 65€). Polkimina Race Face Chester-flättipolkimet (ovh. 66,90€). Muut tiedot löytyvät täältä: https://www.canyon.com/fi-fi/roadlite-cf-8/3294.html?dwvar_3294_pv_rahmenfarbe=R058_P04&dwvar_3294_pv_rahmengroesse=XS Hinta: 1250€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: o5o-52seitsemänseitsemän3o1 Mikko tai yksityisviesti Muokattu: 28 minuuttia sitten, käyttäjä: Mikkotik Vaihdoin kuvan paremmaksi
Maibaik Kirjoitettu 1 tunti sitten Kirjoitettu 1 tunti sitten Hei, minä olen 168-senttinen. Taitaa olla pieni minullekin. Harmi! T. Iiris
Mikkotik Kirjoitettu 29 minuuttia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 29 minuuttia sitten 33 minuuttia sitten, Maibaik kirjoitti: Hei, minä olen 168-senttinen. Taitaa olla pieni minullekin. Harmi! T. Iiris Pistin yv.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään