Lauri Pietarinen Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2014 Kuvaus: Myydään vähän käytetty Ridleyn X-Fire cyclocross.Pyörä on ostettu Saksasta toukokuussa 2012. Pyörä myydään vähäisen käytön vuoksi ja maantiepyöräilyyn keskittyen.Pyörään on tehty vuosihuolto Kallesportissa ja sitä on muutenkin säilytetty koko ajan lämpimässä tallissa ja kesäsin parvekkeella. Pyörästä on pidetty hyvää huolta (huollettu ja pesty säännöllisesti). Pyörällä ei ole kaaduttu eikä kolaroitu.Pyörän runko on kokonaan hiilikuitua ja se on uudenveroinen. Pyörässäon täydellinen Shimanon 105 osasarja. Muut osat ovat Ridleyn 4ZA - osia. Tällä hetkellä pyörässä on maantiekumit, mutta vähän käytetyt crossikumit saa myös mukaan. Pyörän runko on 54cm. Itse olen noin 175cm pitkä ja pyörä on minulle vähän liian suuri. Pyörä sopii n.177 - 188 cm pitkälle henkilölle. Ridleyn geometria poikkeaa hiemanmuista pyöristä. Lisätietoa Ridleyn kotisivuilla:http://www.ridley-bikes.com/fi/en Tarkemmat osatiedot: Frame: Ridley X-fire Design white-blueFork: X-Fire FullcarbonShifters Levers: Shimano 105Brakes: 4ZA Stratos CrossDerailleur Front: Shimano 105Derailleur Rear: Shimano 105Cassette: Shimano 12/25Chain: Shimano 105Cranckset: Shimano 105Wheels: 4ZA StratosTyres: Challenge GrifoSaddle: 4ZA Stratos whiteStem: 4ZA Stratos Black 110mmHandlebar: 4ZA Stratos black 42cmTape: 4ZA Stratos whiteSeatpost: 4ZA Stratos black Hinta: 1390€Paikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: Puhelimitse tai sähköpostilla p. 0406623414/s. [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään