hannakr Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoitettu 9 tuntia sitten Merkki: mikä tahansa Malli: - Lyhyt kuvaus: Gravel-pyörä Rungon koko: 48-52 Kuvaus: Ostetaan hyväkuntoinen gravelpyörä pääkaupunkiseudulta. Hinta max 2000€. Tulossa 165 pituiselle, joten runkokoko sen mukaan. Hinta: max 2000€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä.
soinnuli Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Moi! Mulla olis tossa tollanen Rose Pro Cross musta Gravel-pyörä.
hannakr Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 6 tuntia sitten Moi! Minkä kokoinen se on ja missä kunnossa (onko paljon ajettu ja miten huolettu yms.?) Onkohan se tää: https://www.rosebikes.fi/rose-pro-cross-gravel-ultegra-showroom-bike-size-58-cm-2696732?sf=1?
soinnuli Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten Taitaa olla 58cm ja on hyvässä kunnossa! Ei oo paljoo ajettukkaan ja mies huoltaa sitä parhaimmillaan! Laitan kuvan minkä mallinen pyörä on, on vain eri osat. Merkki: Rose Malli: Pro Cross Lyhyt kuvaus: Gravel / cyclocross -pyörä
H. Koski Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten Orbea H40 olisi mulla myynnissä. Laitoin siitä juuri ilmoituksenkin. Voisi kulkeutua loppuviikosta Etelään jos olisit ostamassa. Runko koko S olen itse 170cm, ja ollut ihan sopiva.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään