Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

YT industries Capra cf täysjousto 27,5 160/160 mm, L, Tampere

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: YT industries

Malli: Capra cf

Lyhyt kuvaus: täysjousto 27,5 160/160 mm

Rungon koko: L

Kuvaus: Tässä olisi 2015 loppuvuoden mallia oleva YT capra cf. Enduro pyörä 27,5 renkailla, jossa on 160 mm joustoa edessä ja takana.
Pyörä on uutena suojattu kiveniskuteipeillä. Käytön jälkeä on jonkin verran, mutta silti ikäänsä nähden siistissä kunnossa. Viimeksi iskarit ovat käyneet täyshuollossa 2020 syksyllä. Pyörä toimii hyvin.

Pyörässä alkuperäisiä osia ovat: kammet, ohjainlaakeri, iskari (RS monarch plus rc3) ja haarukka (RS Pike). Muutoin pyörään on uusittu lähes kaikki, eli: Hope tech 4 dh kiekkosetti, sdg tellis hissitolppa, Shimano XT m-8000 jarrut, 200 mm Sram levyt. Pyörään on juuri asennettu uusi takavaihtaja Shimano XT M8000 11-vaihteinen. Etu- ja takarenkaat ovat litkutetut. Pyörän rungon etuosa on hiilikuitua ja takakolmio on metallia.

Olen pyörän kolmas omistaja. Sain pyörän 2020 syksyllä, jonka jälkeen pari vuotta aktiivisesti oli käytössä, mutta nyt viimeisenä kolmena vuotena pyörän käyttö jäänyt muutaman kertaan vuodessa. Pyörä on säilytetty talvet sisällä.

Olen 181 cm pitkä ja pyörän runko on ollut sopivan kokoinen minulle.

Mukaan saa iskareiden pumpun ja huoltosarjan etu haarukalle.

Pyörä löytyy Tampereelta.

Hinta: 1200€

Maakunta: Pirkanmaa

Yhteystiedot: Puhelin nro: 040 6871203 tai fillaritori viesti.

IMG_4089.jpegIMG_4090.jpegIMG_4091.jpegIMG_4092.jpegIMG_4093.jpegIMG_4094.jpegIMG_4095.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Jo082na

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...