johnsoni Kirjoitettu 15 tuntia sitten Kirjoitettu 15 tuntia sitten Merkki: Canyon Malli: Neuron AL 9.0 2017 Lyhyt kuvaus: Toimiva täysjousto 27,5" Rungon koko: L Kuvaus: Tästä Canyonin polkukiituri kesän ajoihin! Hyvin toiminut pyörä, mutta itsellä ei tule autottomana kaupungissa tarpeeksi enää käyttöä. Tiivistys pyörän komponenteista: - alumiinirunko - 120mm jousitus - RockShox Reverb Stealth B1 -hissitolppa - Tubeless renkaat - Shimano Deore XT vaihteisto ja jarrut Kaikki tarkemmat specsit löytyvät täältä: https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Canyon/Neuron-AL-9-0-SL,19306 Itse olen ollut omistajana kesästä 2020 lähtien. Pyörää on pidetty hyvin, pesty käyttöjen jälkeen ja säilötty aina sisätiloissa. Pyörä heti valmis käyttöön ja kaikki toimii. Toki myös vuosia on jo takana, joten seuraavanlaisia puutteita löytyy: -Iskareita ja hissitolppaa ei ole isommin huollettu, joten vaikka ne toimii, huolto voisi olla järkevää jossain vaiheessa. Hissitolppassa on joustoa pari senttiä. -Takapakka vaihtokunnossa siinä määrin, että suurimmilla 2 vaihteella ketju hyppii voimakkaasti poljettaessa. Uuden ketjun saa kuitenkin mukaan. Olin sen aikoinaan vaihtamassa, mutta huomasin silloin että ei sovikaan enää vanhaan pakkaan. -Joitain maalikolhuja pyörästä löytyy (näkyy kuvissa). Koeajo onnistuu Tampereella, sijainti Hervannassa. Soita tai laita viestiä niin sovitaan aika! Hinta: 1600 € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: p. 045 2321658 Soitto tai WhatsApp toimii.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään