Flomasin Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Merkki: Canyon Malli: Neuron 5 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29" Rungon koko: L Kuvaus: Pyörä on ostettu n. 2 vuotta sitten ja oli ensimmäisen vuoden käytössä, mutta viime kesänä jäi vähän maastopyöräily. Nyt ostin uuden paremman täysjouston joten vanha pois alta. Kerran olen pyörällä kaatunut hieman rajummin josta johtuu ohjaustangon naarmut. Olen itse vaihtanut pyörään tubeless renkaat ja tubeless litkut vaihdoin n. kuukausi sitten, Pyörään olen itse tehnyt perus kausihuollot joka vuosi kauden alussa ja toimii kuten uusi, ellei pieniä naarmuja ja kolhuja lasketa. Pyörässä on myös suojateipit jotka suojaa runkoa pieniltä kiviltä ja lialta mitä voi lentää maastopyörillessä. Takavanne on vaihdettu dt swiss xm 1800 spline db, joka on alkuperäistä vannettta paljon parempi : https://bikable.fi/kiekot/mtb-kiekot/dt-swiss-xm-1700-spline-db-29-takapyora-1011--nopeus Pyörän osat : Runko on valmistettu alumiinista ja painaa n 15kg Takaiskari on Rock Shox Deluxe Select + Etuhaarukka Rockshox Recon silver RL jossa on joustoa 140mm ja akselin mitat 15*110mm Takapakka on shimano deore slx 12 vaihteinen ja vaihtaja on shimano deore M6100 Kammet ovat Shimano Deore xt ja polkimet ovat vain perus metalli gripeillä Jarrut ovat Shimano MT410 kaksi mäntäiset ja jarru levyt ovat shimanon RT10 180mm Etuvanne on Iridium 30 ja siin on Center lukko + akseli on 15*110mm Renkaat ovat Schwalbe Nobby Nic 29x2.4, eikä ole liian kuluneet niillä voi vielä ajaa joku pari vuotta Pyörän Läpiakseli on vaihdettu, en muista merkkiä niin tarkkaan, mutta luultavasti on shimano deore xt, koska on vaihdettu samaan aikaan kuin kammet Pyörästä löytyy myös kätevä dropper posti joka on canyon iridium dropper SP0081 Uutena maksanut 2 200e, hinta siksi 2 000e koska osia on vaihdettu parempiin n 600 euron edestä, joten ovh olisi n 2 800e. Hinta: 2 000€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: sähköposti: [email protected] Puhelin numeroa voi kysyä viestillä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään