GolluB Kirjoitettu 8. Kesäkuuta Kirjoitettu 8. Kesäkuuta (muokattu) Merkki: Orbea Malli: Orca M20 -22 Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 55 Kuvaus: Liian vähälle käytölle nykyään jäänyt pari kesää +talvitreineröinnit ajettu maantiepyörä. Ultegran mekaanisilla osilla, ohjaamo vaihdettu canyonin integroiduksi, satulatolppa helpompisäätöiseen kaksipulttiseen malliin, alkuperäinen tulee mukaan. Koko on orbean taulukon mukaan sopiva 180-185 pitkille ja tuon vuotinen geometria oli vielä hieman maltillisempi "endurance" -henkinen. Säilytetty sisällä, pidetty puhtaana jne joten kunto vähintään 9/10, kenties enemmänkin. Myydään ilman satulaa. Hinta: €1800 Paikkakunta: Imatra Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: YV Muokattu: eilen 12:01, käyttäjä: GolluB
MareKok Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Moro! Mitkä on pyörän strategiset mitat pystyakselilla keskiössä satulatolpan alkuun ja vaaka etuosasta satulatolpan taa? Entäs maasta rungon korkeus?
GolluB Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 5 tuntia sitten (muokattu) Moi, liitteenä geometriataulukko tuon vuoden mallista, Minä olen 183cm pitkä ja mitoitus on passeli. Muokattu: 5 tuntia sitten, käyttäjä: GolluB
MareKok Kirjoitettu 18 minuuttia sitten Kirjoitettu 18 minuuttia sitten Kiitos. Minkä kokoiset renkaat tuohon mahtuu pyörimään? mitkä kuvassa?
GolluB Kirjoitettu 16 minuuttia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 16 minuuttia sitten 35mm on muistaakseni Orbean speksaama maksimi, kuvassa 32mm Pathfinder joiden kanssa tilaa jää reilusti.
MareKok Kirjoitettu 14 minuuttia sitten Kirjoitettu 14 minuuttia sitten Oliko sulla joku aikaisempi viesti jos 35 ei mahtuneetkaan pyörimään vai?
GolluB Kirjoitettu 8 minuuttia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 8 minuuttia sitten (muokattu) Joo, 35mm nappularengas ei mahtunut. Ongelma oli sekä nappulat itse, että nappuloiden väliin jäävät kivet jotka entisestään korottivat rengasta. Nykyisen 32mm lievästi kuvioidun kanssa jää tilaa reilu 5mm, melkein 6mm. Eli sileä 35mm menee. Muokattu: 6 minuuttia sitten, käyttäjä: GolluB
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään