Vilee Kirjoitettu Sunnuntai klo 16:40 Kirjoitettu Sunnuntai klo 16:40 (muokattu) Merkki: Cube Malli: Nutrail Pro Lyhyt kuvaus: Fatbike Rungon koko: L Kuvaus: Myydään vähälle käytölle jäänyt Cube Nutrail Pro fatbike L koossa. Olen toinen omistaja, pyörä ollut minulla n. 6 vuotta ja pääosin talvikäytössä. Itse olen arviolta ajanut 500km ja edellinen omistaja n. 1500km. Huollettu itse ja pesty säännöllisesti. Rock Shox Bluto keulan olen kerran käyttänyt huollossa ammattilaisella. Mukaan myös: - SQ lab 611 satula (paikoillaan) - SQ lab ohjaustanko (paikoillaan) - 60mm stemmi (paikoillaan) - Shimano flättipolkimet (paikoillaan) - juomapulloteline ja lokasuoja (paikoillaan) - käyttämätön sisuskumi - Sram X1 takavaihtaja (varaosiksi, vaihdettu aikaisemmin vaihtajan väännyttyä) - alkuperäinen 90mm stemmi, ohjaustanko, tupit, satula -ohjekirja 45 North talvirenkaat erillishinnalla sovittavissa mukaan (ovh 200€). Pyörä yleisesti toimii hyvin, ainoastaan takajarru pitää ääntä jarruttaessa. Olen vaihtanut jarrusatulan uuteen ja palat. Mahdollisesti jarrulevy uusinnalla ääni lakkaisi. Myynnissä myös muualla. Tekniset tiedot RUNKO HPA Superlite, Advanced Hydroforming, Triple Butted, ARG, Tapered Head Tube, Internal Cable Routing, PressFit BB ETUHAARUKKA Rock Shox Bluto RL Solo Air, 100mm VANTEET Sun Ringle Mulefut 80SL 559x74mm, Tubeless ready RENKAAT Schwalbe Jumbo Jim, Kevlar, 4.4" KAMPISARJA Race Face Ćffect, 28T, Fat Bike Axle, PressFit KETJU Sram 11-Speed RATASPAKKA Sram XG-1150, 10-42T TAKAVAIHTAJA Sram X1, Type2, 11-Speed VAIHDEVIVUT Sram GX Trigger KÄDENSIJAT CUBE Performance Grip OHJAUSTANKO CUBE Rise Trail Bar, 740mm OHJAINKANNATIN CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm OHJAINLAAKERISTO FSA Orbit 1.5B ZS-1, Semi-Integrated, Top 1 1/8" Bottom 1 1/2" JARRUT Shimano BR-M506, Hydr. Disc Brake (180/180) SATULA CUBE Active 1.1 SATULAPUTKI CUBE Performance Post, 30.9mm Hinta: 600 Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: o4o kasi-kolme-ysi-viis-nolla-seittemän-viis tai [email protected] Muokattu: Sunnuntai klo 19:31, käyttäjä: Vilee
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään