Toppahousu Kirjoitettu 17 tuntia sitten Kirjoitettu 17 tuntia sitten Merkki: Ragley Big Al 29" Purple Malli: Paino 12,65kg. Ajettu 300km Lyhyt kuvaus: Trail-bike. ~177-190cm Rungon koko: L Kuvaus: Myynnissä erittäin hyväkuntoinen, runkosettiin koottu Ragley Big Al parhaassa värissä, eli violetissa. Pyörä painaa ajokunnossa 12,65kg ja se rullaa keveytensä ansiosta erittäin hyvin. Soveltuu loistavasti polkuajoon, koska siinä on kohtuu loiva keulakulma ja jyrkkä satulakulma (65.5°/74°). Pyörä soveltuu arvioni mukaan noin 177-190cm pitkälle. Olen itse 180cm (lyhyet jalat) ja hissitolppaa on vara pudottaa rungossa 15-20mm. Pyörällä on ajettu kolmen vuoden aikana noin 300km ja myyn, koska minulla ei tule juurikaan pyöräiltyä enää. Kaikki muut osat onostettu uutena runkosettiin paitsi gripit, stemmi ja ohjaustanko, nämä ovat kuitenkin hyväkuntoisia. Istuin ja polkimet ovat uudet, ne on vaihdettu pari päivää sitten. Renkaat on litkutettu ja ovat pinnaltaan erittäin hyvässä kunnossa. Haarukan liukuputket on täysin naarmuttomat ja rungossa en huomannut juuri mitään käytönjälkeä, edes naarmuja. Ainut kauneusvirhe on rungonsuojausteippi jonka itse laitoin ja joka on nyt muutaman millin irti reunoiltaan. Oli huonolaatuista ja ei taipunut kovin hyvin. Takakiekko on luotettavalla ratchet navalla ja siinä on paikallaan 12x142->12x148 muunnos. Pyörä löytyy Oulun Toppilansalmesta. Runko: Ragley Big Al, L-koko, Boost 12x148mm, aluminium Haarukka: Rockshox Revelation 150mm 29". Putkien halkaisija 35mm, 15x110 Boost Kiekot: DT Swiss M1700 29" 12x142mm - M1900 29" 15x110mm Renkaat: Maxxis Forekaster 29x2.6" 3C MaxxSpeed EXO TR Jarrut: Magura MT Trail Sport Jarrulevyt: Magura 180mm Takavaihtaja: Shimano XT 11-speed Vaihdevipu: Shimano XT Takapakka: Sram XG-1175 10-42t Eturatas: Garbaruk 34t oval Hissitolppa: Brand-X 150mm Hissitolpan vipu: OneUp V3 Satula: WTB Rocket 142mm x 265mm Kammet: Shimano SLX FC-M7100, 170mm Polkimet: Nukeproof Neutron Tanko: PRO 760mm (by Shimano) Stemmi: PRO 60mm (by Shimano) Gripit: LizardSkinz Northshore Keskiölaakeri: Shimano XT Ohjauslaakeri: Nukeproof Horizon Ti Hinta: 1200€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään