ahojunttila Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten Brand: Canyon Model: Endurace AL 7.0 2018 Short description: Maantiepyörä Frame size: M Description: Myydään uuden pyörän alta pois, vähällä käytöllä ollut alumiinirunkoinen maantiepyörä täysin valmiina kesän ajoihin. Olen pyörän toinen omistaja, ostettu ystävältä. Alkuperäinen kuitti löytyy. Pyörässä on jonkin verran kulumaa, mutta vain kosmeettista, lähinnä eturattaassa, kammissa ja takavaihtajassa. Pyörä ollut itsellä Triathlon käytössä (olympia/puolimatkaa). Pyörällä ajettu elinkaaren aikana noin 6000km. Pyörään päivitetty 2025 kaudeksi: - Uudet Continental GP5000 25mm renkaat - Ultegra CS-R8000 takapakka - Ultegra CN-HG701 ketjut (kuumavahattu) - Uudet tankoteipit Uusilla osilla ajettu kaksi testilenkkiä, noin 70km. Pyörä on myös täysin huollettu ja pesty. Pyörään mukaan asennettuna varusteina: - 4iiii R7000 vasemman kammen tehomittari (alkuperäinen kampi mukaan) - Specialized Romin Evo 155mm -satula - Giantin 800mm stemmi (alkuperäinen Canyonin 100mm mukaan) - Shimano PD R550l -polkimet - Mukaan myös XLC pro tempotikut kiinnostuneille Pyörässä mukana alkuperäiset priimakuntoiset Mavicin vanteet, joilla ajettu noin 500km, pyörässä ollut toiset vanteet kiinni edellisellä omistajalla ja minulla. Osasarja Shimanon 105 R5700. Kaikki toimii niin kuin pitää ja takavaihtaja vaihtaa edelleen tarkasti. Eturattaat (compact 50-34) vaihdettu 2022 alussa. Pyörä sopii hyvin noin 180+-5cm kuskille. Olen itse 174cm pitkä ja pyörä sopii lyhyemmän stemmin kanssa juuri. Lisätiedot ja lisää kuvia pyytämällä :) Price: 950€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: yv tai 0viis0439888viis
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään