HarjuJ Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten (muokattu) Merkki: Kona Malli: Sutra ULTD Lyhyt kuvaus: Gracel-pyörä Rungon koko: 54" Kuvaus: Myyn hyväkuntoisen Kona Sutra ULTD -gravelpyörän työsuhdepyörän tieltä. Runkokoko on 54” ja renkaat 29”. Olen itse 179cm pitkä ja pyörä on minulle aavistuksen liian pieni. Olen pyörän toinen omistaja. Crankset: SRAM NX Drivetrain: SRAM Rival 1 11spd Brakes: SRAM Rival 1 with 160mm front/160mm rear roto Seat Post: TranzX Dropper +RAD Internal 31.6mm Pyörässä on käytön jälkiä, mutta yleisilme on siisti. Olen juuri vaihtanut pyörään uudet ketjut ja hyvin pehmustetun Brooksin tummanvihreän tankoteipin. Runko on suojattu kiveniskeymäteipillä pyörälaukkujen kiinnityskohdista. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni hyvin rullaavat Schwalpen G-one Allroundit. Tämä on todella monipuolinen pyörä, jolla sujuu niin lenkit kuin työmatkat. Erityisesti pyörä loistaa retkikäytössä, sillä pyörään saa useiden kiinnityskohtien johdosta kiinnitettyä laukkuja vaikka kuinka, kuten ensimmäisestä kuvasta käy ilmi. Pyörä on pääasiassa ollut kesäajossa, mutta parina talvena se on ollut myös vähäisellä talvikäytöllä. Pyörää on aina säilytetty sisällä lämpimässä. Pyörässä on hissitolppa, mutta se ei ole omistusaikanani palautunut kunnolla ylös. Itseä tämä ei ole haitannut, kun ei ole hissihommille ollut tarvetta. Etujarru voisi myös napata ärhäkämmin, eli perus huoltotarvetta on. Tämä huomioitu myös hinnassa (torissa on tällä hetkellä myynnissä kaksi vastaavaa uudempaa pyörää hinnalla 1900€ ja 1950€, uutena tämän hinta on noin 2600€). Hintaan kuuluu alkuperäiset Maxxis Recon Race -renkaat sekä muuta pyörän mukana tullutta tarviketta, heijastimia ja sisäkumeja yms. Tarkemmat tiedot: https://archive.konaworld.com/archive/2021/sutra_ultd.cfm Pyörä on Töölössä, kaupat kasvotusten Helsingin alueella onnistuu. Myynnissä myös tori.fi -palvelussa. Kysy rohkeasti lisätietoja! Hinta: €1550 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] Muokattu: 5 tuntia sitten, käyttäjä: HarjuJ
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään