Prokki Kirjoitettu Tiistai klo 10:04 Kirjoitettu Tiistai klo 10:04 (muokattu) Merkki: Ostetaan Malli: CX/Gravel Lyhyt kuvaus: 180cm kuskille Rungon koko: M/L-56 Kuvaus: Trek Crockett-Checkpoint, Canyon Grail-Grizl, Spessu, muu vastaava. - Alumiinirunko+keula (kuitukeula kelpaa myös). - Mekaaniset levyt mielellään (nestemäiset kelpaavat myös) - 1x voimansiirto - Shimano GRX, SRAM Apex tai vastaavat. - Maanläheinen väri esim. harmaa, hiekka yms. - 180cm kuski Hinta: 1000€ Paikkakunta: Joensuu Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: [email protected] Muokattu: eilen 10:01, käyttäjä: Prokki tarkennusta ilmoitukseen.
JeanB Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Tarjolla Canyon Inflite CF SL Pyörän koko on M ja se sopii Canyonin taulukon mukaan 178-184 cm pituiselle kuskille. Pyörään on vaihdettu Shimano GRX 820 osat ja kyseessä on kahden eturattaan-11 takarattaan versio. GRX-kampien pituus on 172,5 mm ja eturattaat ovat 31 ja 48 hampaiset. Pyörässä on hiilikuituinen runko ja myös ohjaustangon ja kannattimen yhdistelmä on hiilikuituinen. Pyörässä on Reynoldsin hiilarikehäiset kiekot. Inflite ei ole ihan se kaikkein perinteisin krossari, vaan esim. haarukoiden mitoitus on hyvin lähellä nykyisten hiekkatiepyörien mittoja, eli 40 mm leveät kumit mahtuvat hyvin eteen ja jokseenkin hyvin taakse. Nyt pyörässä on nyt alla 37 mm leveät WTB:n Riddlerit. Ostin pyörän pari kuukautta sitten Parkinsonin tautiin sairastuneelta seurakaveriltani korjauskuntoisena. Pyörässä oli sellainen vika että keskiölaakeri rupesi kanittamaan kun kuski nousi mäessä putkelle. Pyörää oli kahdesti korjattu liikkeessä vaihtamalla pressfit-laakeri uuteen, mutta se ei ollut ratkaissut vikaa. Minä otin pyörästä kammet irti ja vedin Shimanon pressfit laakerin pois. Rungon vasemman puolen laakeripesä oli varmaankin kymmenyksen verran (0,1 mm) suurempi kuin oikean puolen reikä, joten ilmeisesti ensimmäisen laakerin vasen puoli oli leikannut kiinni ja laakeri oli pyöriessään akselin mukana sorvannut muovisen pesänsä kanssa hiilikuituisen rungon reikää hiukan suuremmaksi. Hommasin pyörään sellaisen keskiosastaan kierteillä yhteen lukittuvan laakerin ja pistin vielä vasemmalle puolelle pätkän alumiiniteippiä. Nyt pyörä toimii moitteettomasti. Kuvassa satula on minun korkeudessani ja pituutta minulla on tasan 180 senttiä. Luovun Canyonista 1200 eurolla ja se on nähtävissä Helsingissä. Terveisin Janne Lehti
Prokki Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 5 tuntia sitten 3 minuuttia sitten, JeanB kirjoitti: Tarjolla Canyon Inflite CF SL Pyörän koko on M ja se sopii Canyonin taulukon mukaan 178-184 cm pituiselle kuskille. Pyörään on vaihdettu Shimano GRX 820 osat ja kyseessä on kahden eturattaan-11 takarattaan versio. GRX-kampien pituus on 172,5 mm ja eturattaat ovat 31 ja 48 hampaiset. Pyörässä on hiilikuituinen runko ja myös ohjaustangon ja kannattimen yhdistelmä on hiilikuituinen. Pyörässä on Reynoldsin hiilarikehäiset kiekot. Inflite ei ole ihan se kaikkein perinteisin krossari, vaan esim. haarukoiden mitoitus on hyvin lähellä nykyisten hiekkatiepyörien mittoja, eli 40 mm leveät kumit mahtuvat hyvin eteen ja jokseenkin hyvin taakse. Nyt pyörässä on nyt alla 37 mm leveät WTB:n Riddlerit. Ostin pyörän pari kuukautta sitten Parkinsonin tautiin sairastuneelta seurakaveriltani korjauskuntoisena. Pyörässä oli sellainen vika että keskiölaakeri rupesi kanittamaan kun kuski nousi mäessä putkelle. Pyörää oli kahdesti korjattu liikkeessä vaihtamalla pressfit-laakeri uuteen, mutta se ei ollut ratkaissut vikaa. Minä otin pyörästä kammet irti ja vedin Shimanon pressfit laakerin pois. Rungon vasemman puolen laakeripesä oli varmaankin kymmenyksen verran (0,1 mm) suurempi kuin oikean puolen reikä, joten ilmeisesti ensimmäisen laakerin vasen puoli oli leikannut kiinni ja laakeri oli pyöriessään akselin mukana sorvannut muovisen pesänsä kanssa hiilikuituisen rungon reikää hiukan suuremmaksi. Hommasin pyörään sellaisen keskiosastaan kierteillä yhteen lukittuvan laakerin ja pistin vielä vasemmalle puolelle pätkän alumiiniteippiä. Nyt pyörä toimii moitteettomasti. Kuvassa satula on minun korkeudessani ja pituutta minulla on tasan 180 senttiä. Luovun Canyonista 1200 eurolla ja se on nähtävissä Helsingissä. Terveisin Janne Lehti Hei, Kiitos tarjouksesta mutta, kuiturunkoista en etsi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään