Toppahousu Kirjoitettu 4 tuntia sitten Kirjoitettu 4 tuntia sitten Merkki: SRAM Red XG-1190 11-32 kasetti Malli: 11-speed. Paino 190 grammaa. Lyhyt kuvaus: 70€ Kuvaus: Myynnissä otsikonmukainen kasetti. Tarkkaa ajomäärää en tiedä kasetille, mutta varmaan 5tkm luokkaa. Purin sen maantiepyörästäni ja kasetti toimi minulla ajossa. Ostaja saa katsoa itse hampaiden kunnon kuvasta, koska itse en osaa päätellä onko kuin kulunut vai ei. En ole ajanut kuluneilla ketjuilla. Kasetin erikoisuutena on sen erittäin alhainen paino ja se, että hammasrattaat ovat yhtä "valua" poislukien pienin 11t hammasratas, joten ei tee mitään jälkiä vapaarattaan runkoonkaan. Pienimmän erillisen hammasrattaan tilalle saa varmaan uudenkin rattaan tilattua jostain. Tämä taitaa olla myös aikalailla kevein 11-32t kasetti, mitä on olemassa. Myyn, koska koko maantiepyöräni menee osina myyntiin. Nouto Toppilansalmesta ja maksu mobilepaylla tai käteisellä. https://www.cykelkraft.fi/kassett-sram-xg-1190-11-vaxlar-11-32t?gad_source=1&gad_campaignid=20567607007&gbraid=0AAAAApiiLHjLrQtJ0DbeMjvAdbl2h33yS&gclid=Cj0KCQjwiqbBBhCAARIsAJSfZkaGye_1Prg29cFeaDn_r3OYB7cQKuz2kviNJe0b2MeJbWo3xkpJhy4aAqJnEALw_wcB Hinta: 70€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään