Aarni Lehtevä Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Merkki: Focus Malli: Jam 6.8 Nine Lyhyt kuvaus: Focus Täysjousto vm 2021 140mm Rungon koko: L Kuvaus: Erittäin laadukas ja hyvä kuntoinen Focuksen täysjoustopyörä! Pyörää huolettu säännöllisesti ja viimeinen huolto tehty vuosi sitten jolloin ilmattiin jarrut, vaihdettiin jarrupalat, litkutettiin renkaat ja sitten olen itse voidellut vaiheistoa ja ketjuja. Pyörä on vuoden 2021 malli ja on ollut aika pienellä käytöllä, viimeisen vuoden se on aikalailla vain seissyt kotona. Pyörää säilytetty lämpimässä koko ajan kun ei ole ollut ajossa. Pyörän specsit: Etuhaarukka: Fox rhythm 34 140mm joustoa Takaiskari: Fox float dps 140mm joustoa Gripit on Race Face gripplerit Takavaihtaja: Shimani Deore XT M8100, 12-vaihteinen Takakasetti: Shimano SLX M7100 Jarrut edessä: Shimano XT M8120 4-mäntänen mineraaliöljy jarru Jarrut takana: Shimano M8100 2-mäntänen mineraaliöljy jarru Ketju: Shimano SLX CN-M7100 Renkaat: Maxxis Minion DHR II 29” ja renkaissa erittäin hyvin pintaa jäljellä Runkokoko L. olen itse 173cm ja hyvin pystyy lyhyempi ja pitempi ajaja ajamaan pyörää Hissitolppa löytyy myös Hinta: 1250 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Puh. +358 44 231 3258 Gmail: [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään