HT Kirjoitettu eilen 18:11 Kirjoitettu eilen 18:11 Merkki: Stevens Malli: Vapor disc 2015 Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: 54 Kuvaus: Myydään kuvien mukainen cyclo hyvillä osilla. Osasarja kokonaisuudessaan Sram Force CX1 sarjaa. Pyörä on kasattu 2017 ja ollut minulla vuodesta 2018. Ollut satunnaisessa työmatka-ajossa ja jonkin verran maantielenkeillä. Säilytetty aina sisätiloissa. Kuluvia osia uusittu tarpeen mukaan. Viimeisimpänä keskiölaakeri ja ketjut viime syksynä, jonka jälkeen ajettu muutama sata km. Itse olen 178 pitkä ja koko mielestäni sopiva. Pyörä suoraan käytöstä ja käytön jälkiäkin on. Lähtee uuden alta kiertoon seuraavalle. Kuvissa näkyvät polkimet eivät kuulu kauppaan. Hinta: 590 € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla hannes.timlin[ät]gmail.com. Kaupat vain kasvotusten.
JykkeTee Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Hei! Olen kiinnostunut tästä pyörästä! Terv, Jyrki
HT Kirjoitettu 1 tunti sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 1 tunti sitten 4 tuntia sitten, JykkeTee kirjoitti: Hei! Olen kiinnostunut tästä pyörästä! Terv, Jyrki Moi, Pääsetkö katsomaan ja kokeilemaan pyörää Tampereelle? Laita sähköpostia tai yksityisviestiä niin sovitaan tarkemmin. Hannes
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään