jakkekuulaako Kirjoitettu 11 tuntia sitten Kirjoitettu 11 tuntia sitten Merkki: Cube??? Malli: HT L-koko Lyhyt kuvaus: Runko+palikoita 27,5/29” Kuvaus: Myydään Poliisin huutokaupasta 2v sitten ostettu L-koko HT runko, jonka merkki tai malli minulla ei ole tiedossa 😅 Tiedän kuitenkin sen, että runko on tehty kovaan Trail ajoon ja Geometrian perusteella vaatii 140-150mm keulan. Minulla on ollut uusi Ranskasta tilattu Commencal Meta HT, jossa oli geometrian mukaan 150mm keula passeli. Sitten minulla on ollut Ragley Big AL, jossa Geometrian mukaan 140mm oli paras vaihtoehto. Eli nämä 2 kovaan ajoon tarkoitettua HT pyörää omistettuani tiedän jotain miltä rungon pitää näyttää, että se siihen soveltuu. Tämä runko on äärimmäisen kevyt ja letku/vaijeri läpivientejä on enemmän, kun Ragleyssa oli. Takahaarukka on omaperäinen ja joku voi siitä tunnistaa mikä merkki on kyseessä ja kertoa sen minulle. Runko oli kokonaan tarrojen peitossa ja olen repinyt ne pois vaan enkä ole tehnyt muuta eli runko vaatii jonkinlaisen pintakäsittelyn. Voin vetää ostajan pyynnöstä hiomalaikalla pinnan läpi, että tarroista ei jää jälkeäkään. Rungossa on vaihdettu DUB keskiö ja siihen tulee mukaan Truvativin Stylo 175 kammet ja Sram Eagle 32T eturatas. Mukaan tulee myös Sram Eagle 12-levyn takapakka SD vapaarattaalle. Pakka oli maalattu pinkiksi ja poistin maalinpoistoaineella värin. Siitä tulee vähän sotkuisen näköinen, niin vedin sen mattamustaksi, jos joku ihmettelee väriä. Sitten mukaan tulee uudet Truvativ tanko 760mm ja 50mm stemmi, jotka on kolhiintunut korkeintaan varastossa. Newmen 148 taka-akseli+vaihtajan korvake. Sitten löytyy vielä headset ja uudet ohjauslaakerit. Satulatolppa löytyy myös ja satula. Shimanon XT jarrukahva+satula 2-mäntäinen uusien palojen kanssa, vaikka takajarruksi. 3x 180mm jarrulevyä mitkä ei todellakaan ole loppuun ajettu, kuten ei ole mikään muukaan osa. Keräsin mukaan osia kotonta mille minulla ei ole käyttöä ja osa saattoi jäädä mainitsematta vielä. Tästä joku saa hyvän projektin alun minkä voi lähettää matkahuollon kautta helposti minne vaan. Jos joku tunnistaa merkin, niin laita yv! Tämä on sen verran erikoinen runko monesta kohtaa, että joku sen tunnistaa varmasti. Osien yhteen hitsaamisessa ei ole säästelty eli tämä runko kestää kovaa ajoa ja sen kuvista näkee. Myyn koko setin kerralla eli turha kysyä, että jättää jotain pois. Haluan eroon ylimääräisistä osista ja tämä on vähän, kun kevät siivous. Laita yv, jos tulee kysyttävää! Minulla on kuvia tuplat enemmän mitä mahtuu, niin pyydä ihmeessä jos kiinnostaa! Mikko Hinta: 230€ Paikkakunta: Lappeenranta Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: Laita perus tekstiviesti, niin otan yhteyttä takaisin tai yv. 0417yksi2ysi6ysi5
0802905 Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Omaan silmään runko näyttää perus xc-maasturilta. Esim stackki näyttää melko korkealta ja satulankulma pieneltä hc-jyräksi. Toptuben suhde takakolmioon melko lyhyt. Saatan toki olla väärässäkin. Tuossa kuva rungosta, joka on 150mm keulalle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään