janrud Kirjoitettu eilen 09:39 Kirjoitettu eilen 09:39 Merkki: Canyon Malli: Canyon Ultimate CF SLX Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Ultegra 7,6 kg Rungon koko: S (52) Kuvaus: Erinomaisessa kunnossa oleva hiilikuituinen S-kokoinen Canyon Ultimate SLX täydellisellä Ultegra 6800 / R8000 -osasarjalla. Pyörällä painoa vain 7,6 kg. Kiekkoina Mavic Ksyrium Pro Exalith. Quad Lock ja pulloteline eivät kuulu kauppaan. Sopii Canyonin mukaan 172 - 178 cm kokoiselle kuskille. Itse olen 174 cm ja on oikean kokoinen. Runko vuodelta 2013 (erinomaisessa kunnossa, ollut aikiasemmin yhdellä kuskilla), mutta pyörä on käytännössä yhden kauden ikäinen. Rakennettu talvella 2023, ajettu kesän 2024. Keväällä huollettu. Nouto Espoon Haukilahdesta. Hinta: 1000 € Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
Eemil Ilvonen Kirjoitettu eilen 10:54 Kirjoitettu eilen 10:54 Hei! Olisin kiinnostunut pyörästä. Olen 179, niin saattaa aavistuksen pieni olla. Mitä tuumii myyjä, olisiko vielä ajettavan kokoinen?
janrud Kirjoitettu 18 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 18 tuntia sitten Saattaa olla siinä rajalla, mutta tervetuloa sovittamaan pyörää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään