MatiasTr Kirjoitettu 21. Huhtikuuta Kirjoitettu 21. Huhtikuuta Merkki: Scott Malli: CR1 Team Lyhyt kuvaus: Hiilikuituinen maantiepyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Myydään uuden pyörän takia tarpeettomaksi jäänyt hiilikuiturunkoinen Scott CR1 Team maantiepyörä kokoa 56 (n. 180-190 cm kuskille) vuodelta 2011. Vaihteisto 2x10 Shimano 105. Edessä 52/39 ja takana 12-28. Päivitetty alkuperäisiä parempiin alumiinisiin Mavic Cosmic Elite avokiekkoihin, joissa hyvin vähän ajetut, hyvässä kunnossa olevat Continental GP5000 25mm renkaat ja ehjät sisärenkaat. Olen pyörän toinen omistaja, ostin pyörän v. 2022. Pyörä maksoi uutena n. 2000€ ja Ensimmäinen omistaja oli innokas harrastaja ja piti erittäin hyvää huolta pyörästä. Olen itse huollattanut pyörän ammattilaisella vuosittain. Pyörä on hyvässä kunnossa. Keväthuoltoa en ole tehnyt, joten se jää ostajalle. Kauppaan kuuluu kuvassa näkyvät Shimano Shimano PD-RS500 SPD SL lukkopolkimet, 2 pullotelinettä ja minipumppu (erittäin kätevä). Testattavissa Punavuoressa Helsingissä. Hinta: €750 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] puh: 0503251370
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään