Jump to content

Myyty: retkipyörien klassikko: Trek 520 koko 54


juhapoika

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 9 months later...

En ole ottanut myynti-ilmoitusta pois, joten on myynnissä. 

Pyörää on hieman muutettu eli vaihtajat ovat 105 -sarjaa, kammet ja eturattaat Shimanot 36/46, sekä tangonpäävaihtajien tilalle on vaihdettu Shimano 105- sti -kahvat.

 

Pyörä on kyllä muutettavissa täysin alkuperäiseen varustukseen. 

Link to comment
Share on other sites

Mitä mieltä olet vaihdetuista osista verrattuna alkuperäisiin osiin?

Entä mitä mieltä olet pyörän tarakasta ja miten paljon painoa olet sen päälle lastannut enimmillään?

Entä montako kiinnityspaikkaa rungossa on pulloille ja tavaratelineille yleensäkin?

Ja kirjoitit että kuvan satula ja satulalaukku eivät kuulu kauppaan. Onko niiden tilalla tarjolla jokin toinen satula?

Link to comment
Share on other sites

Hei

Nämä on makuasioita.

Välityksistä: olen ajanut Trekillä työmatkaa ja kolme eturatasta ovat olleet turhia, erityisesti pienin. Kuitenkin retkikäytössä täydessä lastissa pienimmälle eturattaalle voi olla paljonkin käyttöä. 

Alunperin Trekkiin kuuluu siis maastovaihtajat ja maastokammet. Minulla on ne tallella kuten tangonpäävaihtajatkin.

Pitkillä retkillä viimeksi mainitut ovat pomminvarmat.

Mieluiten möisin pyörän alkuperäisessä kokoonpanossa.

 

 

 

Etutarakan (Tubus Tara) max paino on 15 kg ja takatarakan (Tubus Logo) max 40 kg.

 

Olen ajanut noin 50 kg:n lastissa ja se ei tuntunut pyörän vakautta ainakaan huonontavan.

 

Pullotelineille on kolme paikkaa pyörän kolmion tuntumassa. Etuhaarukaan saa tarvittaessa kiinni kaksi pulloa lisääkin.

 

Satula kyllä löytyy.

 

Tee tarjous!

 

Yksityisviestilläkin voit lähestyä. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...