karigrandila Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2024 Merkki: Mondraker Malli: Summum Lyhyt kuvaus: 26" dh 2012 Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä vähän vanhempi alamäkitykki! Rungon koko on M ja se on ollut minulle sopiva. Olen itse 182cm pitkä Osalistaa: Jarrut: Avid Code (Isot!) Keula: Rockshox Boxxer world cup (ilmakeula) Takaiskari: Fox dhx rc4 teräsjousella ja ilmaboostilla. Ketjunsuoja: e13 Vaihtaja: Shimano saint Kammet: Saint Polkimet: Raceface avopolkimet Vanteet: 26" stans notubes sisärenkailla. Eturengas: Continental kaiser Takarengas: maxxis minion dhf Pyörä on vanha, joten käytön jälkiä löytyy! Etuvanne sivusuunnassa hieman kiero yhdestä kohtaa. Ei haittaa ajoa. Iskarit huolettu 2 vuotta sitten jonka jälkeen ajettu 3 kertaa. Sen jälkeen ollut säilössä lämpimän tallin seinällä. Suosittelen iskareiden huoltoa ennen kovempaa ajoa. Mukaan summumin geometrian säätösetti. Myynnissä myös tori.fi Hinta: €600 Paikkakunta: Rovaniemi Maakunta: Lappi Yhteystiedot: Yksityisviestillä tai puhelimeen Nollaneljäviisi 77319626
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään