Susikallio Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Unit Lyhyt kuvaus: 29" maastopyörä Rungon koko: 17" (M) Kuvaus: 1x10 vaihdetta. Deore XT sarjaa lukko/flättipolkimet, jarrut, vaihtaja, vaihdevipu, jarruvivut. Hiilikuituohjaustanko. Kiekot Roval Control 622x21. Pyörä Vuosaaressa. Hinta: 600€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti tai nollaneljä00916644 Muokattu: 26. Heinäkuuta, 2024, käyttäjä: Susikallio Hintaa laskettu
Susikallio Kirjoitettu 26. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta En tiedä vuosimallia. Olisko jotain 10 vuotta vanha. Enimmäkseen mun aikana roikkunut lämpöisessä pyörävarastossa. Noi kuvat otettu kesällä ja sen jälkeen ei ole ajettu metriäkään.
MtP78 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta Kirjoitettu 17. Huhtikuuta 26.2.2025 klo 18.13, Susikallio kirjoitti: En tiedä vuosimallia. Olisko jotain 10 vuotta vanha. Enimmäkseen mun aikana roikkunut lämpöisessä pyörävarastossa. Noi kuvat otettu kesällä ja sen jälkeen ei ole ajettu metriäkään. Minä tiedän, 2014 on vuosimalli, itsellä samanlainen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään