RiLa7 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Roscoe 7 Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 27,5" Rungon koko: S/15,5" Kuvaus: Hyväkuntoinen ja vähän ajettu Trek Roscoe 7 etujousitettu maastopyörä. Vm. 2020. Alkuperäisillä osilla. Ajettu max. 1000 km. Runko S/15,5". 27,5+ renkaat. Hissitolppa löytyy ja toimii moitteetta kuten pyörä muutoinkin. Lukko ja lukkoteline eivät kuulu kauppaan jollei toisin sovita. Takuukortti löytyy. Lisätietoja Trekin sivuilta: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/py%C3%B6r%C3%A4t/maastopy%C3%B6r%C3%A4t/trail-maastopy%C3%B6r%C3%A4t/roscoe/roscoe-7/p/35116/ Hinta: 800 € Paikkakunta: Outokumpu Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: YV Muokattu: 1 tunti sitten, käyttäjä: RiLa7
TPo Kirjoitettu 1. Toukokuuta Kirjoitettu 1. Toukokuuta Terve! Minkä kokoisella kuskilla tämä pyörä oli hyvä?
RiLa7 Kirjoitettu 1. Toukokuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta Hei, runko on kokoa S. Olen itse vähän alle 160 cm ja tämä on minun makuun vähän liian iso ja siksi olenkin myymässä. Sanoisin että on sopiva koko jos kuski on reilu 160-175 cm. Muuten on laadukas ja toimiva pyörä. Itselläni jäänyt tuon väärän koon takia hyvin vähälle käytölle joten pyörä on tosi hyväkuntoinen.
TPo Kirjoitettu Perjantai klo 06:02 Kirjoitettu Perjantai klo 06:02 Ok, sitten pyörä on varmasti turhan iso 155cm kuskille. Kiitos tiedosta!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään