jeps Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2024 Merkki: Yt Malli: Jeffsy Base 29 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29" Rungon koko: M Kuvaus: Myydään uuden pyörän alta pois vuoden -20 YT Jeffsy Base 29, koko M. Pyörä ostettu käytettynä. Pyörä huollettu kertaalleen minun aikana Fillariosassa ja samalla tehty keula- ja iskarihuolto. Huollon jälkeen ajettu noin 30h. Muuten huollettu itse ja pesty säännöllisesti. Maastossa ajettu joten käytön jälkiä löytyy, mutta kaikki toimii kuten kuuluukin. Renkaat litkutettu ja vaihdettu paremmin rullaaviin, Maxxis Aspen EXO TR 2.4WT Kammet vaihdettu lyhyempiin (165 mm), alkuperäiset (175 mm) saa myös mukaan Kuvista poiketen vakiosatula mukaan Kuvissa näkyvät lukkopolkimet saa halutessaan myös mukaan Garminin teline ei sisälly kauppaan Linkin takaa löytyy tarkemmat speksit ja pyörän geo(koko MD). Itse 173cm/83cm ja ollut sopivan kokoinen. Valmistajan kokotaulukon ohje 164-175cm: https://99spokes.com/en-EU/bikes/yt/2020/jeffsy-base-29 Nouto Hyvinkäältä tai tosiostajalle onnistuu toimitus myös pääkaupunkiseudulle arkisin. Hinta: €1000 Paikkakunta: Hyvinkää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yv, puh 0405287142
jeps Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2024 (muokattu) Nosto ja hintaa alas, 1000 € Muokattu: 15. Kesäkuuta, 2024, käyttäjä: jeps
jeps Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2024 Moi, tänään meni kaupaksi eli ei myynnissä enää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään