Kenno Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kuvaus: ostetaan Specialized Langster Los Angeles pyörä, myös pelkkä runko tai joku raato tulee kyseeseen... koko mieluiten 52-55 vihjaa mistä löytyy, kerro tuntemallesi ko. fillarin omistajalle että täällä olisi ostaja ? Paikkakunta: Lahti Yhteydenottotapa: YV
Kenno Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2014 jaksetaan nyt vielä uskoa että jollain on tällainen ylimääräisenä...
Kenno Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2015 yritetään lähes vuoden tauon jälkeen...
Kenno Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2015 en kyllä usko että löytyy mut heikkona hetkenä nosto.
Supermygi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2016 Terve. Olen ostamassa uutta fillaria, joten valmis myymään vuoden 2011 punaisen Langsterin. Ihan tarkkaa kokoa en muista, mutta olen 178 pitkä, joten eiköhän osu sun haarukkaasi. Pyörä jäi mulla vähälle käytölle, joten on lähempänä uudenveroista kuin hyväkuntoista. Huollatinkin sen kesällä. Kiinnostaako sua tällainen?
Kenno Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2016 ^sori, en lukenut tätä kun pyysin vastaukset yv:llä. lähetin yyveetä. muille: ennenkuin kaupat sovittu, tarjotkaa pyöriänne
Kenno Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2016 otetaan nyt vielä yksi kevätnosto. vielä haussa. meneehän tämäkin harrastuksesta (siis epätoivoinen etsintä)
Recommended Posts