Trek Emonda SL6 Runko 52cm, Espoo

Jefe

Merkki: Trek

Malli: Emonda SL6 Runko

Lyhyt kuvaus: 52cm

Kuvaus: Rakentajalle tarjolla upea Emondan kevyt täyshiilikuiturunko.
Väri Rage Red. Vuosimalli 2019-2020, otettu käyttöön 2019. Runko on mintissä kunnossa, uutena suojattu teipeillä. Ei juurikaan kiveniskuja tai naarmuja. Ohjauslaakeri, stemmi ja keskiö kuuluvat kauppaan.

Runko sopii parhaiten kuskille haarukassa 162-170cm, inseam 74-78cm.
Direct mount vannejarruille tehty. Paikka duotrap nopeus + kadenssianturille takahaarukassa (ANT).
Paperit löytyvät.

Ostajalle mukaan rungon väriset uudet juomapullotelineet ja mahdollisia kiveniskemiä varten rungon värinen TREKin paikkamaalipullo.

Hinta: €600

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: Yksityisviestillä alkuun

IMG_1451.jpegIMG_1446.jpegIMG_1447.jpegIMG_1452.jpegIMG_1453.jpeg

Hei, sorry for writing in English. You can answer in Finnish. A couple of questions:

- I assume the fork comes with the frame.

- How about the seatpost? It is a Trek specific. Does it come with the frame as well?

- What BB is needed to install Shimano Ultegra 6700 crankset? In case you know this at the top of your head. Otherwise I Google.

Terveisin,

André

Hi

Fork comes with the frame and BB will stay on. Bike has now Ultegra 8000 crankset, so I assume that BB will work with 6700 too.

Seatpost is going to move on new bike, but I checked, that Cycli sells Trek seat mast (long or short) at 109 Euro.

My new frame has just arrived to Finland. It means, that 52cm will be soon free to you, if you decide to buy it.

If you want to see the frame / bike before desicion it is easily made, because I also live in Espoo.

BR Jere

For contact information, please send me yksityisviesti

• 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...