Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Myyty: Nishiki Olympic Royal Carbon Dura-Ace

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuvaus: Myydään Nishiki Olympic Royal Carbon Dura-Ace 9s osasarjalla sillä poikkeuksella, että jarrut ovat Shimano Ultegra tricolor 600 -mallia.

Satulana Selle Italia Flite Kevlar, tolppa FSA CarbonPro kuitutolppa 27,2 mm, Runkokolmio Nishikin hiilikuitukonstruktio. Stemmi Ritchey alu 1", tanko Ritchey Pro 42 cm. Polkimet SPD.

Huom. kiekoiksi tulee mukaan kuvasta poiketen mustat Mavic Cosmic Equipe kiekot Schwalbe Duranon renkailla. Kiekot suorat.

Koko tt c-c 56 cm (eli vaaka) ja st c-t 58 cm (eli pysty) 

Hintapyyntö: 475

Yhteydenottotapa: t. o44 3oo 75 96

jaakko . mikkila ( äääät ) helsinki.fi

post-2221-0-20237500-1401380871_thumb.jp

Kirjoitettu

Terve, itse olen 188 cm ja olen ajanut kuvan 120 mm stemmillä. Kysymykseen "minkä kokoiselle kuskille pyörä on" on kuitenkin vaikea vastata. Pyörän mitoitus kun on sangen yksilöllinen asia. Asiaan vaikuttaa kroppa, tavoitteet, kokomus (suuntaan tai toiseen), opittu tai opeteltu ajoasento, kolhut, traumat, kihti, korrosio ja käppyrät. Sanoisin, että jos ihminen on pituudeltaan välillä 178 cm-192 cm, niin 56/58 runkokolmio saattaa sopia kuskin alle erilaisilla stemmeillä, satulaputkilla, kammilla, tangoilla jne. yhdistelmillä. Pyörää saa kokeilla ja parhaan tuntuman saa ajamalla.

.....niin ja btw, pyörä on varattu ainakin sunnuntai-iltaan asti tällä erää. Mikäli kauppoja ei tule, vapautan fillarin luonnollisesti taas myyntiin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...