Jump to content

Cube Reaction TM Jäykkäperä 27,5+, L, Äänekoski


WeeWee5306

Recommended Posts

Merkki: Cube

Malli: Reaction TM

Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 27,5+

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Myynnissä vuosimalliltaan 2020 Cube reaction TM maastopyörä 27.5+ vanteilla ja schwalben 2.6 tuumaa leveillä renkailla. Renkaat ovat todella hyvässä kunnossa, koska niillä ajettu maksimissaan 100km. Vanteiden sisälmykset on myöskin teipattu eli pyörä on tubeless ready. Pyörä on kokoa 20´ eli vastaa kokoa L.

Pyörä on ollut minulla harraste käytössä vuodesta 2020 asti ja olen sitä tässä vuosien varrella huollellut ja pessyt ahkerasti. Pyörää on säilytetty kaikki talvet varastossa tai autotallissa ja pyörästä on pidetty todella hyvää huolta. Pyörään on vaihdettu ketju useaan kertaan kun olen ketjumitalla mitannut vaihdon olevan tarpeen (pyörässä oleva ketju on piakkoin vaihdettu). Ketjujen aktiivisen vaihdon ansiosta pyörän rattaat ovat todella hyvässä kunnossa ja vaihteet vaihtuvat sulavasti. Pyörän keskiölaakerikin on vaihdettu jokunen aika sitten.

Pyörässä on 130mm joustolla oleva x-fusion RC32 joustohaarukka (ilmajousi), lennossa säädettävä satulatolppa ja ddk:n juuri vaihdettu satula, Sram sx-eagle 1x12 voimansiirto, maguran levyjarrut 180mm levyillä ja raceface gripit.

Kaikki mikä pyörässä on kiinni kuuluu kauppaan ja mukaan tulee myös setti jarrupaloja (eteen ja taakse) ja vaihdevaijereita.

Jos hinta ei miellytä niin hinnasta saa laitella omia näkemyksiään :)

Koeajo on mahdollinen

Kaupan yhteydessä voin säätää pyörän ajajalle sopivaksi mikäli hän niin haluaa :)

 

Hinta: 800€

 

Paikkakunta: Äänekoski

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: Puh. 0409330380

 

Cuben myyntikuva 1.jpgCuben myyntikuva 2.jpgCuben myyntikuva 3.jpgCuben myyntikuva 4.jpgCuben myyntikuva 5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...