Jump to content

Radon Sage maantiepyörä, L, Helsinki


mahlfors

Recommended Posts

Merkki: Radon

Malli: Sage

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Myydään uuden tieltä todella kevyt ja kivasti rullaava maantiepyörä. Paino on n. 8kg.

Ultegran osasarja 2x11 (11-25) vaihteilla ja vannejarruilla. Kiekkoina toimii kevyet Mavic Ksyrium Elite S, WTS:t ja niihen on laitettu GP5000 ulkokumit. Edellinen omistaja oli grammanviilaaja joten kevyt tapaus. Vasen kampi vaihdettu Stages Power L R8100 tehomittariksi joten tässä paketti treenaamiseen (myös alkuperäisen kammen saat mukaan). Mukaan ei tule polkimia mutta yhdet vaihtojarrupalat.

Koon puolesta pyörä ei kerro mitä kokoa on ja en ole ensimmäinen omistaja niin siitä en osaa muuta sanoa kuin, että sopii minulle 183cm pitkänä ja edeltävä omistaja oli muistaakseni minua jonkin verran pidempi (187-190). Hänellä oli pidempi stemmi kuin mitä itsellä käytössä (tämä stemmi löytyy tallesta joten jos olet pidempi kuin minä niin saat tuon mukaan).

Tiedustelut nopeimmiten puhelimella tai täällä yksityisviestillä ja näkemään/kokemaan pääsee Hakaniemessä (Helsinki).

 

Hinta: €1200

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: 050 506 1966

 

 

IMG_1144.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: mahlfors
kirjoitusvirheen korjaus ja painon lisäys.
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...