Jump to content

Alpacka raft + vermeitä, Hyvinkää


TaitettaVille

Recommended Posts

Moi,
kiinnostaisiko jotakuta vaihtaa Alpacka raft + vermeitä pyöräpooloprojektiin sopivaan sinkulaan tahi fixiin?
Edit 23.4.2024: Minulla ei ole hajuakaan paketin ns. todellisesta/rahallisesta arvosta, mutta sanotaanko että 200€:lla lähtee koko paketti. En myy palasina. Tai vaihtoehtoisesti kelpaa myös musta-aukko, joka antaa tilaa häkkivarastoon.

Eli minulla olisi joutavana:
- Alpacka Raft (vanha, olen toinen omistaja, yksi reikä paikattu)
- Neljään osaan menevä mela
- Korjaustarvikkeita
- Hiko -melontatakki (vai onkohan anorakki), koko L
- Hiko -melontahanskat, slim, koko L
- Hiko -melontacaprit, koko L

Paatti on ollut käyttämättä ainakin pari vuotta ja olen paikannut siitä yhden reiän. Vesipullosuihkuttelulla en löytänyt uusia reikiä. Pinta näytti ikäänsä nähden hyväkuntoiselta. Paatissa on istuintyyny ja selkätyyny. Mukaan tulee korjaustarvikkeita ja täyttösäkki. Sikaa säkissä ei tarvitse ottaa, koko paketin saa viedä vaikka koepurjehdukselle. Ihan oikeasti, ota vaikka viikonlopuksi testiin ja varmista, että sopii sinulle. Periaatteeni on vaihtaa kiva mutta käyttämätön kivaan mutta käyttämättömään.

Vaatteita on käytetty kaksi kertaa. Näyttävät amatöörin silmään hyväkuntoisilta.

Edit: Minä puolestani haluaisin ns. aidon ja suht modernin fixi- tai sinkularungon (1 1/8" ohjainlaakeri) ja takakiekon (fixi rattaalla, 135mm vapaarataskonversiot voivat olla ilmakin ratasta). Runko tulee 178 cm pitkälle hörhölle eli rungon satulaputken pituus olisi hyvä olla 53cm - 55 cm. Maastopyörämitoituksessa olen käyttänyt M-kokoisia runkoja. Etukiekolla, ohjaamolla ja haarukalla ei ole niin väliä, voi olla ilmankin. Jos satulatputkeen menee 27,2 tolppa, niin en tarvitse sitäkään.

Vaihtoehtoisesti voin vaihtaa myös toimivaan White Industries Eno eccentric takanapaiseen kiekkoon (135mm leveä).

Alpacka raftin iästä johtuen haluan vaihtaa vain kasvokkain, jotta molemmat osapuolet voivat todeta tavaran kunnon paikan päällä. En harrasta autoilua, joten hoitaisin bisnekset mielellään Hyvinkäällä tai pyörämatkan päässä.

Ps. Onko pääkaupunkiseudun läheisyydessä aloittajaystävällisiä pyöräpooloporukoita? Näin netissä muutaman pelin ja näytti pirun kivalta.

 

Paikkakunta: Hyvinkää

Maakunta: Uusimaa

 

5D3EFF2A-CA7A-45EE-B733-4FA5001C9896.jpegA68778EA-9844-429B-A975-5D254B406B6D.jpeg6D12B561-ABBA-4B4A-8BA4-D738BB489CA0.jpeg072EAB9E-9307-4460-8EFD-9FA62849B9F2.jpeg4FCD288A-A9EA-4079-AA59-43AC66195984.jpeg


Muokattu: , käyttäjä: TaitettaVille
Kirjoitusvirhe
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...