Jump to content

Specialized Status 160 Mullet poluille ja parkkiin, S4/L, Tampere


PekRaj

Recommended Posts

Merkki: Specialized

Malli: Status 160

Lyhyt kuvaus: Mullet poluille ja parkkiin

 

Rungon koko: S4/L

 

Kuvaus: Myynnissä sähköpyörän alta erinomainen trail-/parkkipyörä. Mikäli haluaa kokeilla mulletin ihanuutta tai kaipaat pyörää, jonka kanssa ei tarvitse murehtia kestääkö kovaa ajoa niin tästä sellainen hyvään hintaan. Pyörä on alun perin ostettu 2021 keväällä ensimmäisen omistajan toimesta, minulle pyörä tuli alkuvuodesta -22. Kuitit ja muut dokumentit tallessa, mukana myös yksi vaihtajan korvake, E13 Base-polkimet (halutessa) sekä yksi token keulaan.

Koko ja geometria: S4 (vastaa L-kokoa), joka sopii yllättävän monen pituiselle kuskille. Itse olen 187cm ja olen ollut hyvin tyytyväinen kokoon. Puoliso on 177cm ja ajoittain ajanut pyörällä myös, sekä kehunut sen olevan mukava ajaa koon puolesta. Pyörällä ajettu ensimmäisen omistajan toimesta enduroa, parkia ja trailiä, minun käytössäni pääosin trailiä ja yleistä mankelointia, sekä muutaman kerran parkissa. Taipuu siis erittäin moneen ajoon geometrian puolesta.

Kunto: Pyörässä on käytön jälkiä ja kiveniskeämiä, mutta se on mekaanisesti kunnossa. Ensimmäisen omistajan laittamana on suojateippejä takakolmiossa, sekä satula-, ylä- ja alaputkissa. Takaiskari on täyshuollettu n. vuosi sitten ja sillä on ajettu vain noin 40 tuntia huollon jälkeen. Keula kaipaa täyshuoltoa ja toisessa liukuputkessa naarmu jo ensimmäisen omistajan ajoilta, joka on hiottu pois. Ei vaikuta keulan toimintaan mitenkään, tämä varmistettu mekaanikolta, sekä omakohtaisilla kokemuksilla. Nämä huomioitu hinnassa.

Komponentit: Pyörässä alkuperäiset palikat muutoin, mutta pakka, ketju ja renkaat vaihdettu n. 150km sitten, sekä satulaksi vaihdettu WTB Koda.

Olennaisimpia osia:
Alusta: Fox 36 Rhythm 160mm, Fox DPX2
Jarrut: SRAM Code R, 200mm levyt edessä ja takana (levyt vaihdettu alkuperäisen omistajan toimesta)
Dropperi: 170mm X-Fusion Manic
Voimansiirto: SRAM NX kaikki kammista vaihtajaan
Renkaat: edessä 2.6” Butcher T9 Grid Trail, takana 2.6” Eliminator T7 Grid Trail sekä Panzerin insertti. Renkaat vielä hyvässä kunnossa. Ei sisureita, litkuja kannattaa lisäillä jossain välissä.

Linkki tarkempaan tekniseen kuvaukseen ja geometriataulukkoon: https://www.specialized.com/us/en/status-160/p/173816?color=293299-173816

Pyörää saa mielellään tulla kokeilemaan. Nouto, tai toimituksesta voidaan sopia Tampereen lähiseuduille.
Mikäli lisäkysymyksiä, kysy. Mikäli hinta ei miellytä, tarjoa!

 

Hinta: 1600€

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: Pekka Rajala 0407743031 (SMS/Whatsapp tavoittaa varmiten), tai yksityisviesti.

 

IMG_1180 copy.jpgIMG_1179 copy.jpgIMG_1181 copy.jpgIMG_9125 copy.jpgIMG_0437 copy.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...